Моніторинг як інструмент поліпшення якості дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Київському міському Будинку вчителя 20 лютого 2017 року зібралися методисти з дошкільної освіти закладів післядипломної педагогічної освіти аби взяти участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Організували захід Інститут модернізації змісту освіти спільно з Цифровим видавництвом Експертус.

Світлана Нерянова, провідний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, наголосила на важливості педагогічного моніторингу для підвищення якості освіти, яку надають дітям в дитячих садках. Адже саме тут вони отримують путівку в життя.

Про процес розроблення критеріїв і технологій оцінювання рівня розвитку дітей перед вступом до школи розповіла Олена Низковська, науковий співробітник ІМЗО.

Відтак Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта презентувала новинку — методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» від імені її авторського колективу. Ця книжка, що побачила світ на початку навчального року, вже стала для багатьох педагогів та практичних психологів незамінною в організації психолого-педагогічного супроводу розвитку старших дошкільників.

У ході практикуму, проведеного Іриною Карабаєвою, кандидатом психологічних наук, старшим науковим співробітником лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, учасники заходу зацікавлено опановували її авторські ігрові експресдіагностичні методики визначення особливостей індивідуального розвитку дітей. Вони відмітили ефективність та мобільність запропонованої методики, яка може стати ефективним засобом управління освітнім процесом.

Розуміння простої істини, що лише там, де є глибокий аналіз, є досягнення й вагомі результати, об’єднало присутніх в команду однодумців.

Заплануйте й собі взяти участь у найближчому семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7111

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3160

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
804

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді