Моніторинг як інструмент поліпшення якості дошкільної освіти

У Київському міському Будинку вчителя 20 лютого 2017 року зібралися методисти з дошкільної освіти закладів післядипломної педагогічної освіти аби взяти участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Організували захід Інститут модернізації змісту освіти спільно з Цифровим видавництвом Експертус.

Світлана Нерянова, провідний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, наголосила на важливості педагогічного моніторингу для підвищення якості освіти, яку надають дітям в дитячих садках. Адже саме тут вони отримують путівку в життя.

Про процес розроблення критеріїв і технологій оцінювання рівня розвитку дітей перед вступом до школи розповіла Олена Низковська, науковий співробітник ІМЗО.

Відтак Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта презентувала новинку — методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» від імені її авторського колективу. Ця книжка, що побачила світ на початку навчального року, вже стала для багатьох педагогів та практичних психологів незамінною в організації психолого-педагогічного супроводу розвитку старших дошкільників.

У ході практикуму, проведеного Іриною Карабаєвою, кандидатом психологічних наук, старшим науковим співробітником лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, учасники заходу зацікавлено опановували її авторські ігрові експресдіагностичні методики визначення особливостей індивідуального розвитку дітей. Вони відмітили ефективність та мобільність запропонованої методики, яка може стати ефективним засобом управління освітнім процесом.

Розуміння простої істини, що лише там, де є глибокий аналіз, є досягнення й вагомі результати, об’єднало присутніх в команду однодумців.

Заплануйте й собі взяти участь у найближчому семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45489

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91004

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді