Моніторинг як інструмент поліпшення якості дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Київському міському Будинку вчителя 20 лютого 2017 року зібралися методисти з дошкільної освіти закладів післядипломної педагогічної освіти аби взяти участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Організували захід Інститут модернізації змісту освіти спільно з Цифровим видавництвом Експертус.

Світлана Нерянова, провідний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, наголосила на важливості педагогічного моніторингу для підвищення якості освіти, яку надають дітям в дитячих садках. Адже саме тут вони отримують путівку в життя.

Про процес розроблення критеріїв і технологій оцінювання рівня розвитку дітей перед вступом до школи розповіла Олена Низковська, науковий співробітник ІМЗО.

Відтак Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта презентувала новинку — методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» від імені її авторського колективу. Ця книжка, що побачила світ на початку навчального року, вже стала для багатьох педагогів та практичних психологів незамінною в організації психолого-педагогічного супроводу розвитку старших дошкільників.

У ході практикуму, проведеного Іриною Карабаєвою, кандидатом психологічних наук, старшим науковим співробітником лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, учасники заходу зацікавлено опановували її авторські ігрові експресдіагностичні методики визначення особливостей індивідуального розвитку дітей. Вони відмітили ефективність та мобільність запропонованої методики, яка може стати ефективним засобом управління освітнім процесом.

Розуміння простої істини, що лише там, де є глибокий аналіз, є досягнення й вагомі результати, об’єднало присутніх в команду однодумців.

Заплануйте й собі взяти участь у найближчому семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275513

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22085

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді