Моніторинг як інструмент поліпшення якості дошкільної освіти

У Київському міському Будинку вчителя 20 лютого 2017 року зібралися методисти з дошкільної освіти закладів післядипломної педагогічної освіти аби взяти участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Організували захід Інститут модернізації змісту освіти спільно з Цифровим видавництвом Експертус.

Світлана Нерянова, провідний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, наголосила на важливості педагогічного моніторингу для підвищення якості освіти, яку надають дітям в дитячих садках. Адже саме тут вони отримують путівку в життя.

Про процес розроблення критеріїв і технологій оцінювання рівня розвитку дітей перед вступом до школи розповіла Олена Низковська, науковий співробітник ІМЗО.

Відтак Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта презентувала новинку — методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» від імені її авторського колективу. Ця книжка, що побачила світ на початку навчального року, вже стала для багатьох педагогів та практичних психологів незамінною в організації психолого-педагогічного супроводу розвитку старших дошкільників.

У ході практикуму, проведеного Іриною Карабаєвою, кандидатом психологічних наук, старшим науковим співробітником лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, учасники заходу зацікавлено опановували її авторські ігрові експресдіагностичні методики визначення особливостей індивідуального розвитку дітей. Вони відмітили ефективність та мобільність запропонованої методики, яка може стати ефективним засобом управління освітнім процесом.

Розуміння простої істини, що лише там, де є глибокий аналіз, є досягнення й вагомі результати, об’єднало присутніх в команду однодумців.

Заплануйте й собі взяти участь у найближчому семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді