Моніторинг як інструмент поліпшення якості дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Київському міському Будинку вчителя 20 лютого 2017 року зібралися методисти з дошкільної освіти закладів післядипломної педагогічної освіти аби взяти участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Організували захід Інститут модернізації змісту освіти спільно з Цифровим видавництвом Експертус.

Світлана Нерянова, провідний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, наголосила на важливості педагогічного моніторингу для підвищення якості освіти, яку надають дітям в дитячих садках. Адже саме тут вони отримують путівку в життя.

Про процес розроблення критеріїв і технологій оцінювання рівня розвитку дітей перед вступом до школи розповіла Олена Низковська, науковий співробітник ІМЗО.

Відтак Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта презентувала новинку — методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» від імені її авторського колективу. Ця книжка, що побачила світ на початку навчального року, вже стала для багатьох педагогів та практичних психологів незамінною в організації психолого-педагогічного супроводу розвитку старших дошкільників.

У ході практикуму, проведеного Іриною Карабаєвою, кандидатом психологічних наук, старшим науковим співробітником лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, учасники заходу зацікавлено опановували її авторські ігрові експресдіагностичні методики визначення особливостей індивідуального розвитку дітей. Вони відмітили ефективність та мобільність запропонованої методики, яка може стати ефективним засобом управління освітнім процесом.

Розуміння простої істини, що лише там, де є глибокий аналіз, є досягнення й вагомі результати, об’єднало присутніх в команду однодумців.

Заплануйте й собі взяти участь у найближчому семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219564

Як вихователю обрати педагогічне кредо

Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
32808

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
2812

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді