Формування мовленнєвої компетенції

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про методи формування мовленнєвої компетенції дітей, технологію конструювання літературного проекту, особливості проведення діагностики мовленнєвого розвитку та багато іншого — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11/2016

Чистота мовлення, правильність мовленнєвих висловлювань, їх етичність і культура повністю залежать від середовища, у якому виховують дитину, а також ефективності застосовуваних методів. Як же створити розвивальне середовище для розвитку мовлення? Які дидактичні ігри доцільно організовувати на корекційних заняттях? Досвідом діляться наші автори.

Також у цьому числі — про особливості проведення діагностики мовленнєвого розвитку дітей та методи художньо-педагогічного спілкування за змістом картин.

Успіх корекційно-розвивальної роботи багато в чому залежить від того, наскільки чітко організована взаємодія вчителя-логопеда, вихователя і батьків. Налагодити ефективну співпрацю з батьками дошкільників та громадськістю засобами ІКТ дає змогу застосування технології «Фідбек». Докладніше про неї — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11/2016.

Важливе місце в освітньому процесі педагоги відводять ознайомленню дошкільників із творами художньої літератури. Аби не обмежувати роботу з цими творами традиційним читанням та обговоренням, можна реалізувати з дошкільниками літературний проект. Ознайомити педагогів із технологією конструювання літературного проекту вихователь-методист зможе під час семінару-практикуму, розробку якого подано в цьому числі.

Цікавою формою роботи з педагогами, яку варто застосовувати, зокрема, для перевірки їхніх знань про українську мову, її лексичне і стилістичне багатство; мотивування до поглиблення цих знань, є методичний турнір.

Також у листопадовому числі:

  • тест «Літературний проект»
  • пам’ятка для батьків «Як навчити дітей розповідати»
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень
  • ідеї щодо відзначення Усесвітнього дня «дякую»
  • сценарій свята «День вдячності та добрих справ» для дітей середнього та старшого дошкільного віку
  • сценарій тематичної розваги «Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо» для дітей старшого дошкільного віку. 

У попередньому номері — Гурткова робота в дошкільному закладі

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3206

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218775

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83363

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді