Формування мовленнєвої компетенції

Про методи формування мовленнєвої компетенції дітей, технологію конструювання літературного проекту, особливості проведення діагностики мовленнєвого розвитку та багато іншого — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11/2016

Чистота мовлення, правильність мовленнєвих висловлювань, їх етичність і культура повністю залежать від середовища, у якому виховують дитину, а також ефективності застосовуваних методів. Як же створити розвивальне середовище для розвитку мовлення? Які дидактичні ігри доцільно організовувати на корекційних заняттях? Досвідом діляться наші автори.

Також у цьому числі — про особливості проведення діагностики мовленнєвого розвитку дітей та методи художньо-педагогічного спілкування за змістом картин.

Успіх корекційно-розвивальної роботи багато в чому залежить від того, наскільки чітко організована взаємодія вчителя-логопеда, вихователя і батьків. Налагодити ефективну співпрацю з батьками дошкільників та громадськістю засобами ІКТ дає змогу застосування технології «Фідбек». Докладніше про неї — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11/2016.

Важливе місце в освітньому процесі педагоги відводять ознайомленню дошкільників із творами художньої літератури. Аби не обмежувати роботу з цими творами традиційним читанням та обговоренням, можна реалізувати з дошкільниками літературний проект. Ознайомити педагогів із технологією конструювання літературного проекту вихователь-методист зможе під час семінару-практикуму, розробку якого подано в цьому числі.

Цікавою формою роботи з педагогами, яку варто застосовувати, зокрема, для перевірки їхніх знань про українську мову, її лексичне і стилістичне багатство; мотивування до поглиблення цих знань, є методичний турнір.

Також у листопадовому числі:

  • тест «Літературний проект»
  • пам’ятка для батьків «Як навчити дітей розповідати»
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень
  • ідеї щодо відзначення Усесвітнього дня «дякую»
  • сценарій свята «День вдячності та добрих справ» для дітей середнього та старшого дошкільного віку
  • сценарій тематичної розваги «Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо» для дітей старшого дошкільного віку. 

У попередньому номері — Гурткова робота в дошкільному закладі

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45558

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді