Детально
Гуртки (студії, секції) є додатковою організаційною формою освітнього процесу в дошкільному закладі, що дає змогу залучити вихованців до різноманітних видів специфічної дитячої діяльності з урахуванням їхнього віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.
Про особливості організації гурткової роботи та керівництва нею, зокрема документацію, яка регулює діяльність гуртка, читайте на сторінках десятого числа.
Також у цьому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» до вашої уваги — досвід роботи з організації у дошкільному закладі гуртків різного профільного спрямування, як-от:
- логіко-математичного розвитку «Цікава математика»
- шаховий
- із аквааеробіки «Афаліна»
- з художньої гімнастики
- словотворчості «Поетична сторінка»
- із навчання оригамі «Світ паперових чудес».
Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів часто є ще й керівниками гуртків у тих самих закладах. На яких умовах можна виконувати таку роботу та як вона має бути оплачена — консультує експерт.
Також у жовтневому числі:
- покроковий алгоритм «Створюємо гурток: крок за кроком»
- тест «Гурткова робота в дошкільному закладі»
- анкета для батьків «Виявлення освітніх запитів батьків»
- орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад
- приклад оформлення Положення про організацію гурткової роботи в дошкільному навчальному закладі
- шаблони оформлення списку дітей, які відвідують гурток, та розкладу занять гуртка.
У попередньому числі — Саморозвиток вихователя-методиста