Сучасні підходи до організації діяльності дошкільного закладу: семінар у Тернополі

1-2 грудня освітяни-«дошкільники» Тернопільщини взяли участь у семінарі «Сучасні підходи до організації діяльності дошкільного навчального закладу», проведення якого ініціював Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти

Семінар «Сучасні підходи до організації діяльності дошкільного навчального закладу» пройшов на базі двох навчальних закладів Тернополя — ДНЗ № 33 та ДНЗ № 6. Організували його Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (ТОКІППО) та Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу.

Семінар пройшов за участі очільника Асоціації працівників дошкільної освіти, шеф-редактора управлінських видань Експертус: Освіта Ніни Омельяненко, а також фахівців Цифрового видавництва Експертус, яке є колективним членом Асоціації, — шеф-редактора методичних видань Наталії Савінової та керівника Експертус: Освіта Лариси Ільченко.

До учасників семінару — керівників та вихователів-методистів дошкільних закладів, методистів районних та міських методичних кабінетів, відділів освіти селищних рад області — з вітальним словом звернулася методист відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ТОКІППО, голова місцевого осередку Асоціації Галина Провозюк. Далі про діяльність Асоціації, про її справи, ініціативи розповіла Ніна Омельяненко.

Якими інструментами педагоги можуть керуватися під час моніторингу якості дошкільної освіти? Що таке кваліметрія? Ці питання учасники розглянули під час інтерактивної лекції з елементами тренінгу, яку провела Наталя Савінова. Зокрема, вона ознайомила присутніх з експрес-діагностичними методиками для визначення особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників, з методичними рекомендаціями «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини», схваленими для використання в дошкільних навчальних закладах Науково-методичною радою з питань освіти МОН. До обговорення цих важливих питань приєдналася Оксана Боднар, завідувач кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО. Вона зауважила, що навіть про такі складні речі, як кваліметрія, виявляється, можна говорити просто і доступно, а також запропонувала учасникам свою консультативну допомогу.

Під час ще однієї інтерактивної лекції «Блочно-тематичне планування за принципом методичного конструктора як метод інтегрування освітнього процесу» Наталя Савінова розповіла, наскільки легко здійснювати таке планування за допомогою журналу «Методична скарбничка вихователя». Адже в кожному його номері подано готові інтелектуальні карти, картки з дидактичними, художніми та розвивальними засобами, методичні рекомендації до проживання тематичного блоку та аудит до нього, які, власне, і є елементами методичного конструктора.

Учасники семінару розглянули також питання перспективного планування діяльності дошкільного навчального закладу та ознайомилися з онлайн-ресурсами, які можуть стати надійними інструментами у роботі фахівця дошкільної освіти — електронним журналом та веб-програмою КОЗА Онлайн.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Рухливі ігри в дитячому садку

Рухливі ігри розвивають фізичну активність, увагу, дрібну моторику, спритність, швидкість реакцій і просто дарують радість дітям. Скористайтеся нашою добіркою ігор, аби потішити дошкільників
72923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді