Оголошено ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості присвячено 100-річчю утворення Української Центральної Ради та проголошення Української Народної Республіки і триватиме до 25 лютого наступного року

Інститут модернізації змісту освіти звертається з проханням забезпечити на місцях:

  • урочисте відкриття конкурсу до Дня української писемності та мови, 9 листопада
  • провести змагання у визначені строки:

І етап

1–30 листопада

ІІ етап

1–31 грудня

ІІІ етап

10–31 січня.

До розгляду у конкурсі приймають різножанрові роботи на тему «Вітчизна — це не хтось і десь, Я — теж Вітчизна» у номінаціях:

  • «Література»
  • «Історія України і державотворення»

Творчі роботи переможців ІІІ етапу конкурсу прийматимуть до 10.02.2017 у друкованому та електронному варіантах за адресами:

  • 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, Інститут модернізації змісту освіти, каб. 214
  • [email protected].

Разом із роботами необхідно надіслати заявку на участь у конкурсі.

Конкурс організовують, керуючись Положенням про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури і мистецтв України, Державного комітету України у справах сім'ї та молоді від 29.01.2003 № 585/529/875.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282584

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді