Оголошено ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості присвячено 100-річчю утворення Української Центральної Ради та проголошення Української Народної Республіки і триватиме до 25 лютого наступного року

Інститут модернізації змісту освіти звертається з проханням забезпечити на місцях:

  • урочисте відкриття конкурсу до Дня української писемності та мови, 9 листопада
  • провести змагання у визначені строки:

І етап

1–30 листопада

ІІ етап

1–31 грудня

ІІІ етап

10–31 січня.

До розгляду у конкурсі приймають різножанрові роботи на тему «Вітчизна — це не хтось і десь, Я — теж Вітчизна» у номінаціях:

  • «Література»
  • «Історія України і державотворення»

Творчі роботи переможців ІІІ етапу конкурсу прийматимуть до 10.02.2017 у друкованому та електронному варіантах за адресами:

  • 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, Інститут модернізації змісту освіти, каб. 214
  • [email protected].

Разом із роботами необхідно надіслати заявку на участь у конкурсі.

Конкурс організовують, керуючись Положенням про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури і мистецтв України, Державного комітету України у справах сім'ї та молоді від 29.01.2003 № 585/529/875.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11533

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275520

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22088

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264529

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді