МОН України отримало понад 60 листів пропозицій та зауважень до Концепції Нової української школи. За підсумками у формулу Нової української школи додали елемент «нове освітнє середовище», а також передбачили необхідність психологічної підготовки вчителя
«Не може бути Нова українська школа без нового освітнього середовища, яке б враховувало зміни у змісті освіти, у методиках викладання та доступі до навчання, які ми запроваджуємо. Це обов’язковий елемент, і ми дуже вдячні громадськості за доповнення», — зазначила Міністр Лілія Гриневич.
Нове освітнє середовище — це сучасний простір, сукупність умов, засобів і технологій для комфортного навчання учнів, вчителів і самих батьків. Такий освітній простір створюватимуть не лише у стінах навчального закладу, а скрізь, де перебуває учень.
Під час громадського обговорення Концепції виокремили також інші питання загальної середньої освіти, які потрібно розглянути докладніше, а саме:
Міністр освіти і науки України нагадала, що до кінця травня наступного року укладуть нові державні стандарти для початкової школи, які у 2017/2018 навчальному році пройдуть апробацію у низці шкіл.
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Сценарій новорічного свята-подорожі для дітей середнього дошкільного віку. Використано ідею новорічного свята «У пошуках новорічних смаколиків» музичного керівника Людмили Цілик. Збережіть собі сценарій і радісних вам свят!
В умовах війни одне з головних завдань закладу дошкільної освіти – забезпечити безпеку учасників освітнього процесу, вжити заходів для їх захисту в разі надзвичайних ситуацій. З’ясуємо, як організувати цивільний захист у ЗДО, які завдання й обов’язки у сфері цивільного захисту слід виконати
Новорічна вечірка з квестом. Використано ідею новорічного свята Ольги Ільїної «Новорічна вечірка з DJ Даною та псом Патроном», опублікованого в журналі «Музичний керівник» №11/2024
Пропонуємо скористатися практикою адвент-читань. Така робота з літературними творами найкраща у форматі літературних хвилинок. Це художнє читання для душі, яке можна доповнити й розбавити різними видами активностей з огляду на можливості дітей і вихователя, а також на конкретну ситуацію