МОН України отримало понад 60 листів пропозицій та зауважень до Концепції Нової української школи. За підсумками у формулу Нової української школи додали елемент «нове освітнє середовище», а також передбачили необхідність психологічної підготовки вчителя
«Не може бути Нова українська школа без нового освітнього середовища, яке б враховувало зміни у змісті освіти, у методиках викладання та доступі до навчання, які ми запроваджуємо. Це обов’язковий елемент, і ми дуже вдячні громадськості за доповнення», — зазначила Міністр Лілія Гриневич.
Нове освітнє середовище — це сучасний простір, сукупність умов, засобів і технологій для комфортного навчання учнів, вчителів і самих батьків. Такий освітній простір створюватимуть не лише у стінах навчального закладу, а скрізь, де перебуває учень.
Під час громадського обговорення Концепції виокремили також інші питання загальної середньої освіти, які потрібно розглянути докладніше, а саме:
Міністр освіти і науки України нагадала, що до кінця травня наступного року укладуть нові державні стандарти для початкової школи, які у 2017/2018 навчальному році пройдуть апробацію у низці шкіл.
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Нова редакція Порядку конкурсного відбору підручників запрацює з 1 вересня 2025 року. Розповідаємо про ключові зміни та їхній вплив на роботу шкіл.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля