МОН України отримало понад 60 листів пропозицій та зауважень до Концепції Нової української школи. За підсумками у формулу Нової української школи додали елемент «нове освітнє середовище», а також передбачили необхідність психологічної підготовки вчителя
«Не може бути Нова українська школа без нового освітнього середовища, яке б враховувало зміни у змісті освіти, у методиках викладання та доступі до навчання, які ми запроваджуємо. Це обов’язковий елемент, і ми дуже вдячні громадськості за доповнення», — зазначила Міністр Лілія Гриневич.
Нове освітнє середовище — це сучасний простір, сукупність умов, засобів і технологій для комфортного навчання учнів, вчителів і самих батьків. Такий освітній простір створюватимуть не лише у стінах навчального закладу, а скрізь, де перебуває учень.
Під час громадського обговорення Концепції виокремили також інші питання загальної середньої освіти, які потрібно розглянути докладніше, а саме:
Міністр освіти і науки України нагадала, що до кінця травня наступного року укладуть нові державні стандарти для початкової школи, які у 2017/2018 навчальному році пройдуть апробацію у низці шкіл.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання