Після вебінару «Технологія складання індивідуальної програми розвитку дитини в умовах інклюзивного середовища»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як відомо, вчора тематичний напрям «Експертус Освіта» провів безплатний вебінар «Технологія складання індивідуальної програми розвитку дитини в умовах інклюзивного середовища»

Лектором вебінару була Інна ЛУЦЕНКО, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.

На початку вебінару лектор зробила короткий огляд нормативно-правової бази, що регулює питання упровадження інклюзивної освіти, а після цього детально розглянула власне технологію складання індивідуальної програми розвитку (ІПР). Зокрема, вона детально зупинилася на таких питаннях щодо ІПР, як:

  • структура
  • алгоритм складання
  • оцінювання виконання.

Вебінар зібрав чималу аудиторію — 1089 зареєстрованих учасників! Вони були надзвичайно активними: так, у чаті ми отримали близько 150 запитань до лектора. На найболючіші, найцікавіші з них вона відповіла одразу по закінченню доповіді.

Замість запланованої години спілкування тривало близько двох, та, звісно, багато запитань лишилося «поза кадром». Відповіді на них читайте у професійних виданнях Експертус: Освіта.

Наразі ознайомтеся з:

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273541

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
1020

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9955

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді