Відбувся семінар-практикум «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Головними критеріями ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: що адекватніше, ефективніше та різноманітніше розв’язує дитина доступні вікові навчальні та життєві проблеми, то вища оцінка роботи педагогів і дошкільного закладу загалом. Тож метою моніторингу якості дошкільної освіти є відстеження динаміки особистісних досягнень дітей дошкільного віку, зокрема старшого. Саме на досягнення цієї мети і був запропонований слухачам семінару-практикуму комплекс авторських експрес-діагностик, що дають змогу комплексно оцінювати розвиток дитини

Семінар-практикум «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід» організував 12 вересня тематичний напрям «Експертус: Освіта».

У семінарі взяли участь вихователі-методисти, практичні психологи та методисти з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів).

Чіткі, лаконічні й емоційні роз’яснення, а також практична робота з відеосюжетами, відзнятими в одному зі столичних дошкільних закладів спеціально для заходу, дали змогу учасникам легко опанувати запропоновані діагностичні методики.

Семінар провели:

  • Ірина Карабаєва, канд. психол. наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України
  • Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта.

З огляду на позитивні відгуки тематичний напрям «Експертус: Освіта» проведе семінар-практикум на початку жовтня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
68

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
4745

Тарифікаційний список педагогів: що і як заповнювати

Визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі є тарифікаційний список педагогів, який визначає обсяг педагогічного навантаження, встановлює доплати та надбавки і розраховує фонд оплати праці на місяць. Саме на його підставі визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік. Як його скласти, щоб все врахувати, читайте далі.
43374

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді