Головними критеріями ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: що адекватніше, ефективніше та різноманітніше розв’язує дитина доступні вікові навчальні та життєві проблеми, то вища оцінка роботи педагогів і дошкільного закладу загалом. Тож метою моніторингу якості дошкільної освіти є відстеження динаміки особистісних досягнень дітей дошкільного віку, зокрема старшого. Саме на досягнення цієї мети і був запропонований слухачам семінару-практикуму комплекс авторських експрес-діагностик, що дають змогу комплексно оцінювати розвиток дитини
Семінар-практикум «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід» організував 12 вересня тематичний напрям «Експертус: Освіта».
У семінарі взяли участь вихователі-методисти, практичні психологи та методисти з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів).
Чіткі, лаконічні й емоційні роз’яснення, а також практична робота з відеосюжетами, відзнятими в одному зі столичних дошкільних закладів спеціально для заходу, дали змогу учасникам легко опанувати запропоновані діагностичні методики.
Семінар провели:
- Ірина Карабаєва, канд. психол. наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України
- Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта.
З огляду на позитивні відгуки тематичний напрям «Експертус: Освіта» проведе семінар-практикум на початку жовтня.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Атестацію педагогічних працівників ЗДО проводять атестаційні комісії. Про ключові дати і заходи атестації педагогів читайте у статті
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті