Про тривалість і структуру навчального року у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Упродовж червня цього року Міністерство освіти і науки України неодноразово отримувало запити та листи від батьків учнів, учителів та журналістів щодо начебто продовження навчального року до 1 липня. Тож надано офіційне роз’яснення щодо цього питання.

Передусім у МОН зауважують, що жодного рішення щодо продовження або скорочення тривалості навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016 або 2017 році не приймали. А цьогорічний лист МОН «Про структуру навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» в цьому питанні не відрізняється від минулорічних. Судячи з усього, вчителі, батьки та журналісти не зовсім правильно трактували зміст цього листа.

Тож МОН нагадує, що у статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV сказано:

«Навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності розпочинається у День знань — 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Структуру навчального року (за чвертями, півріччями, семестрами) та тривалість навчального тижня встановлює загальноосвітній навчальний заклад у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відповідним органом управління освітою.

Режим роботи загальноосвітній навчальний заклад визначає на основі нормативно-правових актів та за погодженням з відповідним органом державної санітарно-епідеміологічної служби».

Упродовж червня у загальноосвітніх навчальних закладах можуть проходити державна підсумкова атестація, шкільні практики, екскурсії, і все це традиційно є частиною навчального року.

Міністерство повідомляє, що таку саму структуру навчального року планують зберегти і в 2016/2017 навчальному році.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1602

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129835

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57757

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17623

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді