Про тривалість і структуру навчального року у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Упродовж червня цього року Міністерство освіти і науки України неодноразово отримувало запити та листи від батьків учнів, учителів та журналістів щодо начебто продовження навчального року до 1 липня. Тож надано офіційне роз’яснення щодо цього питання.

Передусім у МОН зауважують, що жодного рішення щодо продовження або скорочення тривалості навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016 або 2017 році не приймали. А цьогорічний лист МОН «Про структуру навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» в цьому питанні не відрізняється від минулорічних. Судячи з усього, вчителі, батьки та журналісти не зовсім правильно трактували зміст цього листа.

Тож МОН нагадує, що у статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV сказано:

«Навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності розпочинається у День знань — 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Структуру навчального року (за чвертями, півріччями, семестрами) та тривалість навчального тижня встановлює загальноосвітній навчальний заклад у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відповідним органом управління освітою.

Режим роботи загальноосвітній навчальний заклад визначає на основі нормативно-правових актів та за погодженням з відповідним органом державної санітарно-епідеміологічної служби».

Упродовж червня у загальноосвітніх навчальних закладах можуть проходити державна підсумкова атестація, шкільні практики, екскурсії, і все це традиційно є частиною навчального року.

Міністерство повідомляє, що таку саму структуру навчального року планують зберегти і в 2016/2017 навчальному році.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57727

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17559

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46108

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді