Про тривалість і структуру навчального року у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Упродовж червня цього року Міністерство освіти і науки України неодноразово отримувало запити та листи від батьків учнів, учителів та журналістів щодо начебто продовження навчального року до 1 липня. Тож надано офіційне роз’яснення щодо цього питання.

Передусім у МОН зауважують, що жодного рішення щодо продовження або скорочення тривалості навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016 або 2017 році не приймали. А цьогорічний лист МОН «Про структуру навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» в цьому питанні не відрізняється від минулорічних. Судячи з усього, вчителі, батьки та журналісти не зовсім правильно трактували зміст цього листа.

Тож МОН нагадує, що у статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV сказано:

«Навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності розпочинається у День знань — 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Структуру навчального року (за чвертями, півріччями, семестрами) та тривалість навчального тижня встановлює загальноосвітній навчальний заклад у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відповідним органом управління освітою.

Режим роботи загальноосвітній навчальний заклад визначає на основі нормативно-правових актів та за погодженням з відповідним органом державної санітарно-епідеміологічної служби».

Упродовж червня у загальноосвітніх навчальних закладах можуть проходити державна підсумкова атестація, шкільні практики, екскурсії, і все це традиційно є частиною навчального року.

Міністерство повідомляє, що таку саму структуру навчального року планують зберегти і в 2016/2017 навчальному році.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді