Про тривалість і структуру навчального року у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Упродовж червня цього року Міністерство освіти і науки України неодноразово отримувало запити та листи від батьків учнів, учителів та журналістів щодо начебто продовження навчального року до 1 липня. Тож надано офіційне роз’яснення щодо цього питання.

Передусім у МОН зауважують, що жодного рішення щодо продовження або скорочення тривалості навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016 або 2017 році не приймали. А цьогорічний лист МОН «Про структуру навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» в цьому питанні не відрізняється від минулорічних. Судячи з усього, вчителі, батьки та журналісти не зовсім правильно трактували зміст цього листа.

Тож МОН нагадує, що у статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV сказано:

«Навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності розпочинається у День знань — 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Структуру навчального року (за чвертями, півріччями, семестрами) та тривалість навчального тижня встановлює загальноосвітній навчальний заклад у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відповідним органом управління освітою.

Режим роботи загальноосвітній навчальний заклад визначає на основі нормативно-правових актів та за погодженням з відповідним органом державної санітарно-епідеміологічної служби».

Упродовж червня у загальноосвітніх навчальних закладах можуть проходити державна підсумкова атестація, шкільні практики, екскурсії, і все це традиційно є частиною навчального року.

Міністерство повідомляє, що таку саму структуру навчального року планують зберегти і в 2016/2017 навчальному році.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47322

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11592

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді