Відтепер бібліотечку для незрячих дітей поповнить видання творів Івана Франка, підготоване Ресурсним центром освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету «Львівська політехніка»
У вільному доступі незабаром з’являться твори «Грицева шкільна наука», «Коли ще звірі говорили» та «Сойчине крило». Після друку видання надійдуть у спеціалізовані заклади для сліпих (школи, бібліотеки, громадські організації), а також у публічні бібліотеки різних областей України.
Видавці вважають вихід книги важливим кроком у забезпеченні рівного доступу людей із вадами зору до надбань вітчизняної та зарубіжної літератури. Пишаються: нове видання цікаво оформлене, має кольорову титулку, а також супроводжено аудіоверсію творів. «Ця новація запозичена з досвіду країн Скандинавії, де для незрячих прийнято адаптувати літературу одразу в кількох форматах: рельєфно-крапковому, звуковому та електронному», — розповідає директор центру Оксана Потимко.
Вихід книги присвячено 160- річчю від дня народження Івана Франка.
За матеріалами Міністерства освіти і науки України
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання