МОН закликає освітян долучитися до створення концепції Нової української школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учора, 22 серпня, у стінах Київського університету імені Бориса Грінченка пройшла конференція працівників освіти Києва та Київської області «Велика педагогічна рада». Головна увага була прикута до концепції Нової української школи

Найперше до освітян звернулася Міністр освіти і науки України Лілії Гриневич, яка закликала їх до широкого обговорення концепції Нової української школи, а також розповіла про ключові компетентності для життя, педагогіку партнерства та способи мотивації вчителя.

«Для того, щоб зміни в системі освіти були підтримані всією країною, вони мають бути прийняті тут, у колі освітян. Обговорення концепції триватиме не тільки на таких серпневих радах, але і протягом всього вересня в різних форматах — від педагогічних нарад до дистанційних конференцій», — зазначила Лілія Гриневич.

Окрім того, Міністр повідомила, що 12 клас буде введено до системи загальної середньої школи найімовірніше не раніше 2029-2030 начального року.

Голова Київської обласної адміністрації Максим Мельничук, також присутній на конференції, підтримав думки колег із МОН та наголосив: «Для успішного впровадження реформи потрібна консолідація зусиль та узгоджені дії всіх учасників процесу: органів виконавчої влади, педагогів, батьків, громадськості, – всіх без виключення для того, щоб ми вийшли на позитивний та якісний результат».

Про фінансування освіти в столичних навчальних закладах розповіла заступник голови міської державної адміністрації Ганна Старостенко: «За нинішнього істотного фінансування освіти в Києві — більше 1 млрд. грн. лише на підготовку до нового навчального року, враховуючи відкриття нових навчальних закладів, а також фінансування на 100% профтехосвіти, столиця займає лідируючі позиції з підтримки освіти. Тож, Київ готовий стати тестовим майданчиком, який може успішно впроваджувати освітню реформу в країні».

Президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремінь наголосив на тому, що саме від рішень і дій сучасного суспільства залежить доля нашої країни: «Якщо за попередні чверть століття країну будували переважно ті, кого вчили ще радянські вчителі, то відтепер більшу відповідальність несуть вчителі незалежної України». На думку очільника НАПН, саме на сучасних педагогічних розробках, які враховують виклики глобалізованого світу, має базуватися процес втілення концепції Нової української школи.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2739

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1697

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107395

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді