МОН закликає освітян долучитися до створення концепції Нової української школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учора, 22 серпня, у стінах Київського університету імені Бориса Грінченка пройшла конференція працівників освіти Києва та Київської області «Велика педагогічна рада». Головна увага була прикута до концепції Нової української школи

Найперше до освітян звернулася Міністр освіти і науки України Лілії Гриневич, яка закликала їх до широкого обговорення концепції Нової української школи, а також розповіла про ключові компетентності для життя, педагогіку партнерства та способи мотивації вчителя.

«Для того, щоб зміни в системі освіти були підтримані всією країною, вони мають бути прийняті тут, у колі освітян. Обговорення концепції триватиме не тільки на таких серпневих радах, але і протягом всього вересня в різних форматах — від педагогічних нарад до дистанційних конференцій», — зазначила Лілія Гриневич.

Окрім того, Міністр повідомила, що 12 клас буде введено до системи загальної середньої школи найімовірніше не раніше 2029-2030 начального року.

Голова Київської обласної адміністрації Максим Мельничук, також присутній на конференції, підтримав думки колег із МОН та наголосив: «Для успішного впровадження реформи потрібна консолідація зусиль та узгоджені дії всіх учасників процесу: органів виконавчої влади, педагогів, батьків, громадськості, – всіх без виключення для того, щоб ми вийшли на позитивний та якісний результат».

Про фінансування освіти в столичних навчальних закладах розповіла заступник голови міської державної адміністрації Ганна Старостенко: «За нинішнього істотного фінансування освіти в Києві — більше 1 млрд. грн. лише на підготовку до нового навчального року, враховуючи відкриття нових навчальних закладів, а також фінансування на 100% профтехосвіти, столиця займає лідируючі позиції з підтримки освіти. Тож, Київ готовий стати тестовим майданчиком, який може успішно впроваджувати освітню реформу в країні».

Президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремінь наголосив на тому, що саме від рішень і дій сучасного суспільства залежить доля нашої країни: «Якщо за попередні чверть століття країну будували переважно ті, кого вчили ще радянські вчителі, то відтепер більшу відповідальність несуть вчителі незалежної України». На думку очільника НАПН, саме на сучасних педагогічних розробках, які враховують виклики глобалізованого світу, має базуватися процес втілення концепції Нової української школи.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді