«Микита Кожум’яка» — перший в Україні повнометражний 3D-анімаційний фільм

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Анімаційний фільм «Микита Кожум’яка» знято за мотивами однойменної книги молодого українського письменника Антона Сіяніки. На прем’єру фільму очікують 13 жовтня. Режисер Манук Депоян за підтримки Держкіно України розпочав роботу над фільмом у 2011 році.

Як стверджують творці фільму, «Микита Кожум’яка» буде не лише першим в Україні повнометражним анімаційним фільмом у форматі 3D, а ще й першою світовою прем’єрою української стрічки. Адже анімаційний фільм отримав контракти на показ у 15-ти країнах світу, зокрема в Китаї, Великій Британії, Південній Кореї, Японії, Болгарії, Польщі, Туреччині. За кордоном його демонструватимуть під назвою «Прокляття дракона».

Головний герой мультфільму — Микита, 12-річний син легендарного богатиря Кирила Кожум’яки. Щоправда, вигляд у хлопця не дуже геройський, зате з головою у нього все гаразд. У чарівному світі на Микиту та його нових друзів чекатимуть багато смішних і динамічних пригод.

Прикметно, що під час створення мультиплікаційного світу орієнтувалися на традиції й побут трипільської культури.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282546

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді