За результатами оброблення й аналізу даних очікують якомога об’єктивніше оцінити стан безпеки дорожнього руху на національному та глобальному рівнях, щоб розробити перелік першочергових завдань.
Національним координатором проекту є Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій МОЗ України. З-поміж респондентів — Міністерство освіти та науки України.
Прикметно, що в світі дорожньо-транспортні пригоди є найпоширенішими причинами смерті у віці 15–24 років та другими за поширеністю у віці 5–14 років. Загалом щороку внаслідок ДПТ гинуть близько 1,3 млн людей, ще 20-50 млн отримують травми. 90% смертельних випадків стаються в країнах, що розвиваються. Втрати від ДТП мають і економічний вимір: понад 4 мрлд доларів США на рік.
Частково причиною високої смертності внаслідок ДТП визнають стрімку автомобілізацію поряд із недостатніми стратегіями безпеки дорожнього руху.
В основу реалізації Глобального плану здійснення Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху на 2011-2020 роки покладено тезу про очевидну неможливість людини уникнути травмування. Тому в межах Десятиліття очікують реалізувати підхід, за якого основна доля відповідальності за безпеку дорожнього руху буде перенесена з його безпосередніх учасників (водіїв та пішоходів) на проектувальників дорожньо-транспортних систем.
Задля популяризації заходів Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху на 2011-2020 роки та привернення до них уваги використовують Знак безпеки дорожнього руху.