У Львові 15-18 вересня в Палаці Мистецтв, вул. Коперника, 17, відбудеться 23-й Форум видавців. У його програмі передбачено тематичний форум «Освіта». У межах тематичного форуму мають намір обговорювати питання стратегічних змін у сфері освіти, а також інші теми, актуальні для української та глобальної освіти загалом.
З-поміж заходів тематичного форуму анонсовано дискусії:
- Освіта 2030 в Україні. Якою вона має бути, аби творити нове суспільство, а не відтворювати старе
- Інновації у школі. Що можна робити самостійно і вже
- Значення освіченості для суспільства: роль школи в громаді в контексті децентралізації (про роль батьківської громади, механізми прийняття рішення і фінансування шкіл, про опорні школи та значення школи для громади).
Окрім того, відбудеться круглий стіл на тему «Мій новий вчитель» — за участі тих, хто приймає рішення про освіту вчителів та учасників проекту «Нова українська школа».
Частина подій відбуватиметься у форматі TED («ідеї, варті поширення») з прямою трансляцією на центральний майданчик Форуму, а також із трансляцією через інтернет-телебачення.
Докладніша програма форуму буде опублікована на офіційному сайті Форуму видавців.
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.