У 27-й Міжнародній біологічній олімпіаді, що відбувалася 17-24 липня в м. Ханой (В’єтнам), взяли участь 253 учасники з 65-ти країн світу. Олімпіаду провів Ханойський національний університет освіти за підтримки Міністерства освіти й виховання В’єтнаму.
До участі в олімпіаді від кожної країни допускають лише чотирьох учнів — переможців національних олімпіад з біології. Кожен учасник має виконати теоретичне й практичне (експериментальне) завдання.
У складі української команди медалі здобули:
- срібну — Тетяна Гусак (Київський природничо-науковий ліцей № 145)
- бронзову — Сокольський Тимофій (Гімназія № 178 м. Києва).
Також відзнаки журі олімпіади отримали:
- Приймак Юрій (Бучанська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов, Київська обл.)
- Пещикова Катерина (Харківська гімназія № 47).
Науковий керівник команди — Скрипник Наталія В’ячеславівна, кандидат біологічних наук, заступник директора ННЦ «Інститут біології» Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.
Міжнародна біологічна олімпіада вперше відбулася 1990 року в м. Оломоуц (Чехословаччина) за участі конкурсантів з Бельгії, Болгарії, Німецької Демократичної Республіки, Польщі, СРСР та Чехословаччини. 1996 року олімпіаду провели в Україні, на базі МДЦ «Артек» (м. Гурзуф, Крим).
Наступного року олімпіада відбудеться у Великій Британії.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками