Перемоги українських учнів на Міжнародній біологічній олімпіаді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У 27-й Міжнародній біологічній олімпіаді, що відбувалася 17-24 липня в м. Ханой (В’єтнам), взяли участь 253 учасники з 65-ти країн світу. Олімпіаду провів Ханойський національний університет освіти за підтримки Міністерства освіти й виховання В’єтнаму.

До участі в олімпіаді від кожної країни допускають лише чотирьох учнів — переможців національних олімпіад з біології. Кожен учасник має виконати теоретичне й практичне (експериментальне) завдання.

У складі української команди медалі здобули:

  • срібну — Тетяна Гусак (Київський природничо-науковий ліцей № 145)
  • бронзову — Сокольський Тимофій (Гімназія № 178 м. Києва).

Також відзнаки журі олімпіади отримали:

  • Приймак Юрій (Бучанська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов, Київська обл.)
  • Пещикова Катерина (Харківська гімназія № 47).

Науковий керівник команди — Скрипник Наталія В’ячеславівна, кандидат біологічних наук, заступник директора ННЦ «Інститут біології» Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.

Міжнародна біологічна олімпіада вперше відбулася 1990 року в м. Оломоуц (Чехословаччина) за участі конкурсантів з Бельгії, Болгарії, Німецької Демократичної Республіки, Польщі, СРСР та Чехословаччини. 1996 року олімпіаду провели в Україні, на базі МДЦ «Артек» (м. Гурзуф, Крим).

Наступного року олімпіада відбудеться у Великій Британії.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді