Заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними, а не закомплексовувати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич 26 липня під час робочої зустрічі з освітянами Волині зауважила, що потрібно переорієнтувати навчання у школі на освоєння знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині для життя.

«Українська школа має заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними, а не закомплексовувати», — підкреслила Міністр.

Щоб сучасна дитина не втрачала інтерес до навчання, потрібно переглянути зміст освіти. Міністерство вже оновило програми початкової школи та змінює методичні рекомендації для вчителів.

Та задля успішного запровадження оновлених програм необхідні розуміння й підтримка вчителів. Тому Міністр закликала освітян на серпневих конференціях у регіонах організувати засідання методичних об’єднань вчителів початкової школи та обговорити оновлені програми і методичні рекомендації до них.

Прикметно, що за новими методичними рекомендаціями першокласники писатимуть олівцем. «Це дозволить дітям не боятися власних помилок, адже ручкою потрібно закреслювати чи виправляти. А це часто призводить до психологічних травм у дітей, особливо коли доводиться виривати сторінку із зошита й переписувати ще раз», — пояснила Лілія Гриневич.

Натомість під час вивчення англійської мови у початковій школі більше уваги приділятимуть розвитку усного мовлення, а не написанню слів. Задля вдосконалення навичок аудіювання та говоріння здебільшого використовуватимуть пісні, вірші, аудіо- та відеоматеріали, а також навчальні інтернет-ресурси для самостійної роботи.

Міністр також зауважила, що втілення змін значно залежатиме від професійної підготовки та вмотивованості освітян. Одним зі способів підвищення мотивації є добровільна сертифікація, за результатами якої вчителі матимуть право на надбавку до ставки заробітної плати та посадового окладу.

«Ми розглядаємо вчителів, які пройдуть сертифікацію, як агентів змін, які розуміють про що реформа і можуть поділитися цим досвідом зі своїми колегами», — резюмувала Міністр.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110344

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47325

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11593

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді