Заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними, а не закомплексовувати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич 26 липня під час робочої зустрічі з освітянами Волині зауважила, що потрібно переорієнтувати навчання у школі на освоєння знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині для життя.

«Українська школа має заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними, а не закомплексовувати», — підкреслила Міністр.

Щоб сучасна дитина не втрачала інтерес до навчання, потрібно переглянути зміст освіти. Міністерство вже оновило програми початкової школи та змінює методичні рекомендації для вчителів.

Та задля успішного запровадження оновлених програм необхідні розуміння й підтримка вчителів. Тому Міністр закликала освітян на серпневих конференціях у регіонах організувати засідання методичних об’єднань вчителів початкової школи та обговорити оновлені програми і методичні рекомендації до них.

Прикметно, що за новими методичними рекомендаціями першокласники писатимуть олівцем. «Це дозволить дітям не боятися власних помилок, адже ручкою потрібно закреслювати чи виправляти. А це часто призводить до психологічних травм у дітей, особливо коли доводиться виривати сторінку із зошита й переписувати ще раз», — пояснила Лілія Гриневич.

Натомість під час вивчення англійської мови у початковій школі більше уваги приділятимуть розвитку усного мовлення, а не написанню слів. Задля вдосконалення навичок аудіювання та говоріння здебільшого використовуватимуть пісні, вірші, аудіо- та відеоматеріали, а також навчальні інтернет-ресурси для самостійної роботи.

Міністр також зауважила, що втілення змін значно залежатиме від професійної підготовки та вмотивованості освітян. Одним зі способів підвищення мотивації є добровільна сертифікація, за результатами якої вчителі матимуть право на надбавку до ставки заробітної плати та посадового окладу.

«Ми розглядаємо вчителів, які пройдуть сертифікацію, як агентів змін, які розуміють про що реформа і можуть поділитися цим досвідом зі своїми колегами», — резюмувала Міністр.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57732

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17565

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46116

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді