Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід

Запрошуємо взяти участь у семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», який проведе 4 жовтня 2016 року в Києві Експертус Освіта

Питання, що розглядатимуть під час семінару-практикуму, передусім застосовні у роботі вихователів-методистів, практичних психологів дошкільних закладів, методистів з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів).

Учасники семінару-практикуму матимуть можливість практично освоїти методику використання кваліметричної моделі та набути досвіду моніторингових досліджень.

Семінар-практикум вестимуть:

  • Ірина КАРАБАЄВА, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
  • Наталія САВІНОВА, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта.

Інформаційна підтримка від редакцій журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Практичний психолог: Дитячий садок».

Для слухачів передбачено:

  • комплект навчально-методичних матеріалів (нормативні документи; методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень; інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників, зокрема завдання для дітей та бланки протоколів)
  • СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі-практикумі
  • кава-пауза.

Докладніше про програму семінару-практикуму та умови участі в ньому — за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
235070

Методи навчання у школі та ЗДО

Методи навчання: традиційні, інноваційні, інтерактивні, активні та інші. Як навчати учнів і дошкільників
277980

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді