Запрошуємо взяти участь у семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», який проведе 4 жовтня 2016 року в Києві Експертус Освіта
Питання, що розглядатимуть під час семінару-практикуму, передусім застосовні у роботі вихователів-методистів, практичних психологів дошкільних закладів, методистів з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів).
Учасники семінару-практикуму матимуть можливість практично освоїти методику використання кваліметричної моделі та набути досвіду моніторингових досліджень.
Семінар-практикум вестимуть:
- Ірина КАРАБАЄВА, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
- Наталія САВІНОВА, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта.
Інформаційна підтримка від редакцій журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Практичний психолог: Дитячий садок».
Для слухачів передбачено:
- комплект навчально-методичних матеріалів (нормативні документи; методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень; інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників, зокрема завдання для дітей та бланки протоколів)
- СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі-практикумі
- кава-пауза.
Докладніше про програму семінару-практикуму та умови участі в ньому — за посиланням.
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
Чи відіграє педагогічне кредо свою роль у вашій професійній діяльності? Чи ви його склали й забули? Воно справжнє, саме для вас і про вас, чи абстрактне, для веб-сайту школи чи плакату на стіні?
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Адміністрація школи має лиш усе по порядку організувати