Запрошуємо взяти участь у семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», який проведе 4 жовтня 2016 року в Києві Експертус Освіта
Питання, що розглядатимуть під час семінару-практикуму, передусім застосовні у роботі вихователів-методистів, практичних психологів дошкільних закладів, методистів з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів).
Учасники семінару-практикуму матимуть можливість практично освоїти методику використання кваліметричної моделі та набути досвіду моніторингових досліджень.
Семінар-практикум вестимуть:
- Ірина КАРАБАЄВА, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
- Наталія САВІНОВА, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта.
Інформаційна підтримка від редакцій журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Практичний психолог: Дитячий садок».
Для слухачів передбачено:
- комплект навчально-методичних матеріалів (нормативні документи; методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень; інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників, зокрема завдання для дітей та бланки протоколів)
- СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі-практикумі
- кава-пауза.
Докладніше про програму семінару-практикуму та умови участі в ньому — за посиланням.
Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі