Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Запрошуємо взяти участь у семінарі-практикумі «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», який проведе 4 жовтня 2016 року в Києві Експертус Освіта

Питання, що розглядатимуть під час семінару-практикуму, передусім застосовні у роботі вихователів-методистів, практичних психологів дошкільних закладів, методистів з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів).

Учасники семінару-практикуму матимуть можливість практично освоїти методику використання кваліметричної моделі та набути досвіду моніторингових досліджень.

Семінар-практикум вестимуть:

  • Ірина КАРАБАЄВА, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
  • Наталія САВІНОВА, шеф-редактор методичних видань Експертус: Освіта.

Інформаційна підтримка від редакцій журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Практичний психолог: Дитячий садок».

Для слухачів передбачено:

  • комплект навчально-методичних матеріалів (нормативні документи; методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень; інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників, зокрема завдання для дітей та бланки протоколів)
  • СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі-практикумі
  • кава-пауза.

Докладніше про програму семінару-практикуму та умови участі в ньому — за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273987

Перший раз у перший клас: як допомогти дитині адаптуватися до школи

Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
42596

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді