МОН України звертається до вищих навчальних закладів з проханням створити умови для роботи дошкільного закладу (групи/центру розвитку) на базі ВНЗ (гуртожитків).
Про це йдеться у листі МОН України від 11.07.2016 № 1/9-356.
Відповідне прохання зумовлено нагальною потребою у розширенні мережі дошкільних закладів. За даними Держстату, у січні 2016 року в Україні налічувалося 14 тис. 813 дошкільних закладів, що не повною мірою забезпечує потребу населення на дошкільну освіту. На сьогодні на 100 місцях виховується 117 дітей, а в черзі на влаштування до ДНЗ перебуває понад 90 тисяч дітей.
Як зазначено у листі, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів передбачено нові, спрощені вимоги до дошкільних закладів (груп), відкритих у тому числі в житлових та нежитлових приміщеннях. Головна вимога — створити відповідне навчально-виховне середовище для організації роботи дошкільного закладу (групи/центру розвитку) дітей. Можливі різноманітні варіанти встановлення тривалості роботи таких груп, у тому числі — з короткотривалим перебуванням.
МОН України просить розглянути можливість про прийняття рішення та повідомити про це до 10 серпня 2016 року.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу