МОН України звертається до вищих навчальних закладів з проханням створити умови для роботи дошкільного закладу (групи/центру розвитку) на базі ВНЗ (гуртожитків).
Про це йдеться у листі МОН України від 11.07.2016 № 1/9-356.
Відповідне прохання зумовлено нагальною потребою у розширенні мережі дошкільних закладів. За даними Держстату, у січні 2016 року в Україні налічувалося 14 тис. 813 дошкільних закладів, що не повною мірою забезпечує потребу населення на дошкільну освіту. На сьогодні на 100 місцях виховується 117 дітей, а в черзі на влаштування до ДНЗ перебуває понад 90 тисяч дітей.
Як зазначено у листі, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів передбачено нові, спрощені вимоги до дошкільних закладів (груп), відкритих у тому числі в житлових та нежитлових приміщеннях. Головна вимога — створити відповідне навчально-виховне середовище для організації роботи дошкільного закладу (групи/центру розвитку) дітей. Можливі різноманітні варіанти встановлення тривалості роботи таких груп, у тому числі — з короткотривалим перебуванням.
МОН України просить розглянути можливість про прийняття рішення та повідомити про це до 10 серпня 2016 року.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками