Гра — школа життя

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Гра, без перебільшення, є школою життя для дітей, необхідною передусім для їхньої соціалізації. Тож саме ігровій темі присвячено журнал «Методична скарбничка вихователя» № 6/2016.

Через елементарні ігри з предметами з перших місяців життя діти пізнають їх призначення та способи використання. Пізніше через ігрові дії, що поступово ускладнюються, дошкільники засвоюють різні соціальні ролі, починають розуміти зміст соціальних взаємин. Про те, які змістові напрями дають змогу якнайширше опрацювати тему з дітьми, та які форми роботи доцільно організовувати в межах кожного з них — у вступній статті.  

Для проживання теми з дошкільниками розроблено такі матеріали, як-от: змістове наповнення теми у формі інтелектуальної карти; плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.

Про особливості організації гри, зокрема її структуру, а також роль ігромайстра в цьому процесі — також на сторінках червневого числа журналу.

Одними з найулюбленіших іграшок дошкільників є різні види ляльок. Тож саме лялька як об’єкт щоденного користування дітей, що необхідний для їхнього росту й розвитку, став знаковим предметом цього числа. У статті описано різновиди ляльок і запропоновано ідеї щодо того, як ознайомлювати з ними дошкільників, а на картках картотеки подано відповідні дидактичні матеріали.

На кольорових сторінках до вашої уваги:

  • асоціативна карта «Гра» та зображення й завдання для аудиту;
  • майстер-класи «Іграшковий світ власноруч» та «Створюємо обрядову ляльку — Північну Берегиню»;
  • коректурна таблиця «Лялька».

Докладніше про це, а також завдання для аудиту, пам’ятка для педагогів «Оптимізуємо рухову активність дітей: ігри малої та середньої рухливості» та опис рухливих ігор на картках картотеки — у червневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2372

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
486

Індивідуальна програма розвитку дитини в ЗДО (ДНЗ)

Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.
212741

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді