До 1 вересня створять 184 опорні школи та закуплять 180 шкільних автобусів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У планах МОН України до 1 вересня забезпечити функціонування нових 184 опорних шкіл.

Про це у п'ятницю, 10 червня, заявила Міністр освіти і науки Лілія ГРИНЕВИЧ під час години запитань до Уряду у ВРУ, передає Укрінформ.

До цих шкіл увійдуть близько 600 філій. Наразі до шкіл, які планується в подальшому реформувати в опорні, вже підвозиться 10 тисяч учнів, а з 1 вересня буде підвозитися ще 11 тисяч учнів.

За словами Л.ГРИНЕВИЧ, планується закупити 180 шкільних автобусів, тендери на придбання яких або вже оголошені, або заплановані до оголошення, повідомила Міністр.

Довідково

На придбання нових шкільних автобусів Уряд виділив близько 600 млн. грн.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282653

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110571

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130276

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57835

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9506

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді