У планах МОН України до 1 вересня забезпечити функціонування нових 184 опорних шкіл.
Про це у п'ятницю, 10 червня, заявила Міністр освіти і науки Лілія ГРИНЕВИЧ під час години запитань до Уряду у ВРУ, передає Укрінформ.
До цих шкіл увійдуть близько 600 філій. Наразі до шкіл, які планується в подальшому реформувати в опорні, вже підвозиться 10 тисяч учнів, а з 1 вересня буде підвозитися ще 11 тисяч учнів.
За словами Л.ГРИНЕВИЧ, планується закупити 180 шкільних автобусів, тендери на придбання яких або вже оголошені, або заплановані до оголошення, повідомила Міністр.
Довідково
На придбання нових шкільних автобусів Уряд виділив близько 600 млн. грн.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів