Організовані заняття в дошкільному закладі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У сучасних дошкільних навчальних закладах організовані заняття досі залишаються провідною формою роботи з дітьми.

Утім такі заняття не завжди враховують усі можливості соціального, природного та предметно-ігрового простору дитячого садка, а отже, не забезпечують сприятливих умов для гармонійного розвитку особистості дошкільника. Тож у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 05/2016 розвінчуємо стереотипні уявлення про організовані заняття

З’ясувати, чи правильно вихователі розуміють сутність інтегрованих занять, особливості їх змісту й структури, та розширити знання педагогів вихователь-методист зможе під час семінару-практикуму, розробка якого подана на сторінках травневого числа. Автори журналу також діляться досвідом організації інтегрованих занять з метою становлення життєвої компетентності дошкільників та акцентують увагу на важливості індивідуального підходу до формування логіко-математичної компетентності дітей.

Протягом останніх років у дошкільних навчальних закладах активно впроваджують педагогіку розуміння як засіб оптимізації педагогічного процесу. Педагогічне розуміння передбачає наявність у особистості вихователя низки важливих професійних якостей. Однією з них є спостережливість. У цьому числі журналу описано сутність педагогічної спостережливості, її функції та напрями використання.

Наприкінці навчального року методична служба має визначити пріоритетні завдання дошкільного закладу на наступний рік. Як це зробити та як знайти ефективні шляхи розв’язання цих завдань? Про це — у травневому числі журналу. На сторінках журналу описано й особливості та можливості впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я — киянин».

Також у цьому числі:

  • сценарій проведення конкурсу педагогічної майстерності «Скриня творчості педагогів»
  • методика проведення експрес-діагностики сформованості поведінкової складової особистісно-оцінної компетенції, а також соціально-комунікативної та художньо-продуктивної компетенцій дітей старшого дошкільного віку
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень
  • рекомендації щодо відзначення в дошкільному навчальному закладі Усесвітнього дня шоколаду
  • конспект заняття «Таємниці шоколаду» для дітей старшої групи
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218753

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83130

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді