Організовані заняття в дошкільному закладі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У сучасних дошкільних навчальних закладах організовані заняття досі залишаються провідною формою роботи з дітьми.

Утім такі заняття не завжди враховують усі можливості соціального, природного та предметно-ігрового простору дитячого садка, а отже, не забезпечують сприятливих умов для гармонійного розвитку особистості дошкільника. Тож у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 05/2016 розвінчуємо стереотипні уявлення про організовані заняття

З’ясувати, чи правильно вихователі розуміють сутність інтегрованих занять, особливості їх змісту й структури, та розширити знання педагогів вихователь-методист зможе під час семінару-практикуму, розробка якого подана на сторінках травневого числа. Автори журналу також діляться досвідом організації інтегрованих занять з метою становлення життєвої компетентності дошкільників та акцентують увагу на важливості індивідуального підходу до формування логіко-математичної компетентності дітей.

Протягом останніх років у дошкільних навчальних закладах активно впроваджують педагогіку розуміння як засіб оптимізації педагогічного процесу. Педагогічне розуміння передбачає наявність у особистості вихователя низки важливих професійних якостей. Однією з них є спостережливість. У цьому числі журналу описано сутність педагогічної спостережливості, її функції та напрями використання.

Наприкінці навчального року методична служба має визначити пріоритетні завдання дошкільного закладу на наступний рік. Як це зробити та як знайти ефективні шляхи розв’язання цих завдань? Про це — у травневому числі журналу. На сторінках журналу описано й особливості та можливості впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я — киянин».

Також у цьому числі:

  • сценарій проведення конкурсу педагогічної майстерності «Скриня творчості педагогів»
  • методика проведення експрес-діагностики сформованості поведінкової складової особистісно-оцінної компетенції, а також соціально-комунікативної та художньо-продуктивної компетенцій дітей старшого дошкільного віку
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень
  • рекомендації щодо відзначення в дошкільному навчальному закладі Усесвітнього дня шоколаду
  • конспект заняття «Таємниці шоколаду» для дітей старшої групи

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Режим дня в дитсадку

Як організувати режим дня в ЗДО, що підходитиме для дітей того чи того дошкільного віку? Скачайте та роздрукуйте режим дня за освітньою програмою «Дитина» у молодшій, середній чи старшій групі
145566

План роботи на літній оздоровчий період в ЗДО

Основне завдання ЗДО влітку — оздоровити дітей, створити простір для їх активного відпочинку. Як організувати роботу так, щоб освітнє середовище було безпечним для дітей, щоб вони не лише загартувалися, зміцніли, а й отримали нові враження, позитивні емоції, – читайте у статті. Також ловіть підказки, як скласти план роботи на літній період
107372

Оперативний контроль у ЗДО влітку: зразок графіка та 6 карток

Беріть у роботу приклад оформлення графіка оперативного контролю та шість карток оперативного контролю, які допоможуть перевірити організацію в ЗДО фізкультурно-оздоровлювальної роботи з дітьми влітку та їх трудового виховання
252

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
50091

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35750

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді