Організовані заняття в дошкільному закладі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У сучасних дошкільних навчальних закладах організовані заняття досі залишаються провідною формою роботи з дітьми.

Утім такі заняття не завжди враховують усі можливості соціального, природного та предметно-ігрового простору дитячого садка, а отже, не забезпечують сприятливих умов для гармонійного розвитку особистості дошкільника. Тож у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 05/2016 розвінчуємо стереотипні уявлення про організовані заняття

З’ясувати, чи правильно вихователі розуміють сутність інтегрованих занять, особливості їх змісту й структури, та розширити знання педагогів вихователь-методист зможе під час семінару-практикуму, розробка якого подана на сторінках травневого числа. Автори журналу також діляться досвідом організації інтегрованих занять з метою становлення життєвої компетентності дошкільників та акцентують увагу на важливості індивідуального підходу до формування логіко-математичної компетентності дітей.

Протягом останніх років у дошкільних навчальних закладах активно впроваджують педагогіку розуміння як засіб оптимізації педагогічного процесу. Педагогічне розуміння передбачає наявність у особистості вихователя низки важливих професійних якостей. Однією з них є спостережливість. У цьому числі журналу описано сутність педагогічної спостережливості, її функції та напрями використання.

Наприкінці навчального року методична служба має визначити пріоритетні завдання дошкільного закладу на наступний рік. Як це зробити та як знайти ефективні шляхи розв’язання цих завдань? Про це — у травневому числі журналу. На сторінках журналу описано й особливості та можливості впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я — киянин».

Також у цьому числі:

  • сценарій проведення конкурсу педагогічної майстерності «Скриня творчості педагогів»
  • методика проведення експрес-діагностики сформованості поведінкової складової особистісно-оцінної компетенції, а також соціально-комунікативної та художньо-продуктивної компетенцій дітей старшого дошкільного віку
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень
  • рекомендації щодо відзначення в дошкільному навчальному закладі Усесвітнього дня шоколаду
  • конспект заняття «Таємниці шоколаду» для дітей старшої групи

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2462

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
1225

Індивідуальна програма розвитку дитини в ЗДО (ДНЗ)

Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.
212903

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді