15-17 червня 2016 року відбудеться Всеукраїнський освітній форум працівників дошкільної освіти «Простір GROW UP». Про це повідомляє прес-служба МОН України.
Захід проводитиме МОН України за ініціативою ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» і кафедри дошкільної освіти Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти Бердянського державного педагогічного університету .
Метою заходу є сприяння професійному навчанню, обміну досвідом, забезпечення співпраці науковців і практиків з різних регіонів України.
До участі запрошують спеціалістів з питань дошкільної освіти департаментів (управлінь) освіти і науки (молоді та спорту) обласних, Київської міської державних адміністрацій, членів Асоціації працівників дошкільної освіти (всього — не більше трьох представників регіону).
У програмі форуму заплановано обговорення таких питань, як стратегічні напрями діяльності керівника навчального закладу; модернізація та підвищення конкурентоспроможності навчального закладу; розвиток мислення дітей дошкільного віку у процесі формування елементарних математичних уявлень; прийоми зняття психологічного напруження під час навчальної діяльності; методи арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами; інформаційно-комунікаційні технології в діяльності керівника.
Ознайомтеся з програмою заходу, перейшовши за посиланням.
Форум відбудеться за адресою: м. Бердянськ, вул. Горького, 19, Бердянський державний педагогічний університет.
Більше інформації можна дізнатися за тел.: 0 6153 7 32 92




Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти - визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
Як реалізувати інклюзивність в освітньому середовищі дошкільного закладу на основі індексу інклюзії. Алгоритм роботи з індексом інклюзії - читайте та застосовуйте