Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Нещодавно у Львові на базі НРЦ «Левеня» відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у комплексній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: реалії та перспективи».

Захід відбувся за участю провідних фахівців з питань навчання та реабілітації дітей з особливими потребами, представників МОН України та Академії педагогічних наук України. Участь у конференції взяла й голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», шеф-редактор управлінських видань напряму «Експертус: Освіта» Цифрового видавництва Експертус — Ніна ОМЕЛЬЯНЕНКО.

У рамках міжнародної конференції на базі НРЦ «Левеня» відбулася нарада керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів України для дітей з проблемами зору, а також огляд 54 вихованців та випускників Центру, з кандидатом медичних наук, головним позаштатним дитячим офтальмологом МОЗ України Юрієм БАРІНОВИМ, та доктором медичних наук, професором, завідувачем кафедри офтальмології, експертом ВООЗ із питань сліпоти в Україні Сергієм РИКОВИМ.

Учасники конференції обговорили перспективу впровадження нових практик  інклюзивної освіти як на місцевому, так і на всеукраїнському рівнях. Зокрема, приділили значну увагу питанню виявлення дітей раннього віку з сенсорними порушеннями та реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту в умовах інклюзії та її психолого-педагогічний супровід.

Конференція пройшла успішно. Учасники конференції прийняли резолюцію щодо покращення перспективи розвитку у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребамиІнклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання

Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання.
2262

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Діти з особливими освітніми потребами можуть навчатись у школі на два роки більше. А щоб налагодити взаємодію з дітьми з особливими освітніми потребами, скористайтеся ізотерапевтичними техніками.
20714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді