Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нещодавно у Львові на базі НРЦ «Левеня» відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у комплексній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: реалії та перспективи».

Захід відбувся за участю провідних фахівців з питань навчання та реабілітації дітей з особливими потребами, представників МОН України та Академії педагогічних наук України. Участь у конференції взяла й голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», шеф-редактор управлінських видань напряму «Експертус: Освіта» Цифрового видавництва Експертус — Ніна ОМЕЛЬЯНЕНКО.

У рамках міжнародної конференції на базі НРЦ «Левеня» відбулася нарада керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів України для дітей з проблемами зору, а також огляд 54 вихованців та випускників Центру, з кандидатом медичних наук, головним позаштатним дитячим офтальмологом МОЗ України Юрієм БАРІНОВИМ, та доктором медичних наук, професором, завідувачем кафедри офтальмології, експертом ВООЗ із питань сліпоти в Україні Сергієм РИКОВИМ.

Учасники конференції обговорили перспективу впровадження нових практик  інклюзивної освіти як на місцевому, так і на всеукраїнському рівнях. Зокрема, приділили значну увагу питанню виявлення дітей раннього віку з сенсорними порушеннями та реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту в умовах інклюзії та її психолого-педагогічний супровід.

Конференція пройшла успішно. Учасники конференції прийняли резолюцію щодо покращення перспективи розвитку у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребамиІнклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81677

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання: цілі, зміст, алгоритми

Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.
51434

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3481

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді