Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Нещодавно у Львові на базі НРЦ «Левеня» відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у комплексній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: реалії та перспективи».

Захід відбувся за участю провідних фахівців з питань навчання та реабілітації дітей з особливими потребами, представників МОН України та Академії педагогічних наук України. Участь у конференції взяла й голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», шеф-редактор управлінських видань напряму «Експертус: Освіта» Цифрового видавництва Експертус — Ніна ОМЕЛЬЯНЕНКО.

У рамках міжнародної конференції на базі НРЦ «Левеня» відбулася нарада керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів України для дітей з проблемами зору, а також огляд 54 вихованців та випускників Центру, з кандидатом медичних наук, головним позаштатним дитячим офтальмологом МОЗ України Юрієм БАРІНОВИМ, та доктором медичних наук, професором, завідувачем кафедри офтальмології, експертом ВООЗ із питань сліпоти в Україні Сергієм РИКОВИМ.

Учасники конференції обговорили перспективу впровадження нових практик  інклюзивної освіти як на місцевому, так і на всеукраїнському рівнях. Зокрема, приділили значну увагу питанню виявлення дітей раннього віку з сенсорними порушеннями та реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту в умовах інклюзії та її психолого-педагогічний супровід.

Конференція пройшла успішно. Учасники конференції прийняли резолюцію щодо покращення перспективи розвитку у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребамиІнклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
286

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Якщо у вашому закладі освіти є учні з особливими освітніми потребами, то для них потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити?
100755

Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
5263

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді