Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нещодавно у Львові на базі НРЦ «Левеня» відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у комплексній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: реалії та перспективи».

Захід відбувся за участю провідних фахівців з питань навчання та реабілітації дітей з особливими потребами, представників МОН України та Академії педагогічних наук України. Участь у конференції взяла й голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», шеф-редактор управлінських видань напряму «Експертус: Освіта» Цифрового видавництва Експертус — Ніна ОМЕЛЬЯНЕНКО.

У рамках міжнародної конференції на базі НРЦ «Левеня» відбулася нарада керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів України для дітей з проблемами зору, а також огляд 54 вихованців та випускників Центру, з кандидатом медичних наук, головним позаштатним дитячим офтальмологом МОЗ України Юрієм БАРІНОВИМ, та доктором медичних наук, професором, завідувачем кафедри офтальмології, експертом ВООЗ із питань сліпоти в Україні Сергієм РИКОВИМ.

Учасники конференції обговорили перспективу впровадження нових практик  інклюзивної освіти як на місцевому, так і на всеукраїнському рівнях. Зокрема, приділили значну увагу питанню виявлення дітей раннього віку з сенсорними порушеннями та реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту в умовах інклюзії та її психолого-педагогічний супровід.

Конференція пройшла успішно. Учасники конференції прийняли резолюцію щодо покращення перспективи розвитку у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребамиІнклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273392

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
935

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9744

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді