Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нещодавно у Львові на базі НРЦ «Левеня» відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у комплексній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: реалії та перспективи».

Захід відбувся за участю провідних фахівців з питань навчання та реабілітації дітей з особливими потребами, представників МОН України та Академії педагогічних наук України. Участь у конференції взяла й голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», шеф-редактор управлінських видань напряму «Експертус: Освіта» Цифрового видавництва Експертус — Ніна ОМЕЛЬЯНЕНКО.

У рамках міжнародної конференції на базі НРЦ «Левеня» відбулася нарада керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів України для дітей з проблемами зору, а також огляд 54 вихованців та випускників Центру, з кандидатом медичних наук, головним позаштатним дитячим офтальмологом МОЗ України Юрієм БАРІНОВИМ, та доктором медичних наук, професором, завідувачем кафедри офтальмології, експертом ВООЗ із питань сліпоти в Україні Сергієм РИКОВИМ.

Учасники конференції обговорили перспективу впровадження нових практик  інклюзивної освіти як на місцевому, так і на всеукраїнському рівнях. Зокрема, приділили значну увагу питанню виявлення дітей раннього віку з сенсорними порушеннями та реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту в умовах інклюзії та її психолого-педагогічний супровід.

Конференція пройшла успішно. Учасники конференції прийняли резолюцію щодо покращення перспективи розвитку у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребамиІнклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта: інновації у реабілітації дітей з особливими освітніми потребами

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264171

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
103757

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79251

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді