Безплатний дводенний тренінг для учителів за проектом «Враховуй різницю»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

2-3 червня проходитиме тренінг для учителів Києва та Київщини у межах всеукраїнського освітнього проекту для шкіл «Враховуй різницю».

Під час заходу учасники обговорюватимуть такі питання:

  • як навчити дітей думати і читати критично
  • чому різноманітність у поглядах — це ресурс
  • як брати учать у дискусіях й аргументувати свою позицію
  • як розпізнати маніпуляцію й відрізняти факти від думок
  • як поводитись у конфлікті та поєднати розділені громади

Участь у дводенному тренінгу для учителів є безплатною.

Для того щоб отримати запрошення на тренінг, потрібно зареєструватися за посиланням https://goo.gl/4uhlZg.

Захід відбудеться за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52 д (колишня вул. Артема), Інститут педагогіки НАПН України.

Організатори:  громадська організація «Вчителі за демократію і партнерство».

Контакти:

0 63 732 20 90, 0 44 228 86 77
координатор проекту — Ігор Сущенко

Довідково

Проект «Враховуй Різницю» передбачає провадження у старшій школі нового курсу за вибором «Кроки до порозуміння», який отримав гриф МОН України. Викладати курс у школах будуть учителі, які пройшли підготовку на спеціальних тренінгах з методики його викладання. Уже з вересня 2016 року у 700 школах десяти областей України буде впроваджено курс «Кроки до порозуміння».

Мета проекту — дати учням і учителям інструменти для встановлення єдності та взаєморозуміння розділених громад. На спеціальних уроках «Кроки до порозуміння» діти навчатимуться медіаграмотності, того, як порозумітися в умовах конфлікту і поважати різницю у думках та поглядах, як сприймати інформацію критично і захищатися від маніпуляцій, а також формулювати та відстоювати власну позицію в обговореннях і дискусіях.

Переглянути зміст і структуру курсу «Кроки до порозуміння»  можна за посиланням https://goo.gl/ntwt1S.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110377

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130052

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57799

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9409

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1302

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді