Спілкування в інтернеті — природнє — вчені

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Науковці певні, що переважна частина користувачів мережі дотримується правил пристойності навіть за умови анонімності в спілкуванні.

Спілкування в інтернеті не відрізняється від спілкування в реальному житті.

Це довели вчені з Австрії і Швейцарії, пишуть іноземні ЗМІ.

Науковці певні, що переважна частина користувачів мережі дотримується правил пристойності. Під час дослідження вчені проаналізували спілкування користувачів в мережах IRC (Internet Relay Chat) — однієї з найстаріших систем групового спілкування. Так, протягом 42 днів дослідники відстежували повідомлення в 20 каналах. Тематика спілкування була найрізноманітніша — музика, спорт, бізнес, політика та інше.

Усього науковці проаналізували 2,5 мільйона повідомлень за різними тематиками від більш ніж 20 тисяч користувачів. Вони виявили, що багато закономірностей.

Учені встановили, що анонімність спілкування в канали IRC не зумовлює порушення правил пристойності. Адже близько 85% усіх повідомлень носили нейтральне або позитивне емоційне забарвлення. При цьому, групи, в яких спілкування відбувалося в подібному ключі, зберігали позитивний або нейтральний настрій протягом багатьох тижнів.

Сьогодні спілкування в інтернеті є предметом активних досліджень. Ось, скажімо, німецькі вчені з Берлінського університету імені Гумбольдта і Гетингенского університету встановили, що великий шрифт викликає більш сильний емоційний відгук у людини, ніж дрібний. Цей факт тісно пов’язаний із звичкою використовувати великі літери. Як правило, це називають неформальним терміном «Кепслок», як клавішу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2740

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107407

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді