Спілкування в інтернеті — природнє — вчені

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Науковці певні, що переважна частина користувачів мережі дотримується правил пристойності навіть за умови анонімності в спілкуванні.

Спілкування в інтернеті не відрізняється від спілкування в реальному житті.

Це довели вчені з Австрії і Швейцарії, пишуть іноземні ЗМІ.

Науковці певні, що переважна частина користувачів мережі дотримується правил пристойності. Під час дослідження вчені проаналізували спілкування користувачів в мережах IRC (Internet Relay Chat) — однієї з найстаріших систем групового спілкування. Так, протягом 42 днів дослідники відстежували повідомлення в 20 каналах. Тематика спілкування була найрізноманітніша — музика, спорт, бізнес, політика та інше.

Усього науковці проаналізували 2,5 мільйона повідомлень за різними тематиками від більш ніж 20 тисяч користувачів. Вони виявили, що багато закономірностей.

Учені встановили, що анонімність спілкування в канали IRC не зумовлює порушення правил пристойності. Адже близько 85% усіх повідомлень носили нейтральне або позитивне емоційне забарвлення. При цьому, групи, в яких спілкування відбувалося в подібному ключі, зберігали позитивний або нейтральний настрій протягом багатьох тижнів.

Сьогодні спілкування в інтернеті є предметом активних досліджень. Ось, скажімо, німецькі вчені з Берлінського університету імені Гумбольдта і Гетингенского університету встановили, що великий шрифт викликає більш сильний емоційний відгук у людини, ніж дрібний. Цей факт тісно пов’язаний із звичкою використовувати великі літери. Як правило, це називають неформальним терміном «Кепслок», як клавішу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
136

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді