Заступник міністра освіти і науки Інна Совсун повідомила про те, що Україна візьме участь у Міжнародній програмі з оцінювання освітніх досягнень учнів PISA
Заступник міністра освіти і науки Інна Совсун повідомила про те, що «OECD погодили заявку України на включення її до складу країн, що братимуть участь міжнародному дослідженні PISA».
Міжнародна програма з оцінки освітніх досягнень учнів PISA (Programme for International Student Assessment) дає можливість протестувати навички з читання, перевірити математичну грамотність та знання з природничо-наукових дисциплін учнів.
Реалізується програма Організацією Економічного Співробітництва та Розвитку ОЕСР (ОЕСР — Organization for Economic Cooperation and Development).
«Це дуже хороша новина, оскільки українська освітня система нарешті матиме можливість вийти з числа аутсайдерів міжнародних освітніх порівняльних досліджень та оцінити свої результати у порівнянні з іншими країнами. Крім того, PISA (за умови систематичної участі) — це інструмент для прослідковування тенденцій розвитку освіти та вироблення відповідних evidence-based політик у сфері», — зазначила Інна Совсун.
Результати PISA-2012.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.