Чому молодь відстроковує своє дорослішання?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Сучасні юнаки та дівчата занижують оцінку свого психологічного віку, причому з роками ця тенденція посилюється. Так, якщо 16-літні відчувають себе на рік молодше, ніж вони є, то 20-літні вже на два роки.

Сучасна молодь не хоче дорослішати вчасно через низку причин соціального характеру.

Таку тенденцію серед молоді продемонстрували результати дослідження психологів Володимирського державного педагогічного університету (Росія).

Зазвичай науковці вважають, що в результаті переживання кризи підліткового віку у молодих людей вперше виникає почуття дорослості. У них виникає бажання самим приймати рішення і відповідати за них, адекватно реагувати на ситуацію.

Дослідження, проведене психологами університету, продемонструвало, що сучасні юнаки та дівчата занижують оцінку свого психологічного віку, причому з роками ця тенденція посилюється. Так, якщо 16-літні відчувають себе на рік молодше, ніж вони є, то 20-літні вже на два роки.

Опитавши три групи молодих людей у віці 16, 18 і 20 років, психологи також побачили, що чим старше їх вік, тим пізніше підлітки сподіваються подорослішати: 16-літні ― приблизно в 23 роки, 18-літні ― у 26 років, а 20-літні відкладають цей момент до 27-29 років.

Причини небажання дорослішати психологи бачать в тому, що сучасні діти виявилися затиснутими між неможливістю швидко стати економічно незалежними від батьків, збільшенням термінів професійної освіти і високим рівнем власних бажань.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
31

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110413

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47607

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді