Зарахування до вузів США здійснюється за результатами спеціального загальнофедерального тесту на інтелектуальні здібності випускників. 9-річний Танішк склав його на «відмінно» і вступив в American River College на спеціальність «палеонтологія і астрономія».
9-річний житель міста Сакраменто Танішк Абраам став наймолодшим студентом США, який отримав ступінь бакалавра.
У 7-річному віці офіційно він став студентом вищого навчального закладу American River College в штаті Каліфорнія.
Як розповіла мати хлопчика ще у 2 роки її син почав демонструвати екстраординарні здібності. У 5-ть ― почав самостійно вирішувати математичні завдання, передбачені програмою другого курсу університету Stanford University. Виявилося, хлопчикові було всього 4 роки, коли він пройшов всі тестові завдання і став членом некомерційної організації «Менса» для людей з високим коефіцієнтом інтелекту.
Батько розумника зазначив, що до того часу, коли сину виповнилося 7 років, батьки зрозуміли, що дитина володіє всією шкільною програмою. Тому тато й мама вирішили не втрачати час і відправити сина відразу в коледж.
Нагадаємо, зарахування до вузів США здійснюється за результатами спеціального загальнофедерального тесту на інтелектуальні здібності випускників. Танішк склав його на «відмінно» і вступив в American River College на спеціальність «палеонтологія і астрономія».
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти