9-річний хлопчик в США отримав ступінь бакалавра

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зарахування до вузів США здійснюється за результатами спеціального загальнофедерального тесту на інтелектуальні здібності випускників. 9-річний Танішк склав його на «відмінно» і вступив в American River College на спеціальність «палеонтологія і астрономія».

9-річний житель міста Сакраменто Танішк Абраам став наймолодшим студентом США, який отримав ступінь бакалавра.

У 7-річному віці офіційно він став студентом вищого навчального закладу American River College в штаті Каліфорнія.

Як розповіла мати хлопчика ще у 2 роки її син почав демонструвати екстраординарні здібності. У 5-ть ― почав самостійно вирішувати математичні завдання, передбачені програмою другого курсу університету Stanford University. Виявилося, хлопчикові було всього 4 роки, коли він пройшов всі тестові завдання і став членом некомерційної організації «Менса» для людей з високим коефіцієнтом інтелекту.

Батько розумника зазначив, що до того часу, коли сину виповнилося 7 років, батьки зрозуміли, що дитина володіє всією шкільною програмою. Тому тато й мама вирішили не втрачати час і відправити сина відразу в коледж.

Нагадаємо, зарахування до вузів США здійснюється за результатами спеціального загальнофедерального тесту на інтелектуальні здібності випускників. Танішк склав його на «відмінно» і вступив в American River College на спеціальність «палеонтологія і астрономія».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді