Кожен десятий абітурієнт завалив вступні іспити

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Найбільше «двієчників» з французької мови. З української мови та літератури не впоралося із завданням 9,15% абітурієнтів. Ці люди вже не зможуть подати документи до ВНЗ у цьому році, адже українська мова та література є обов’язковим предметом для будь-якої програми українського вузу.

Близько 10% абітурієнтів написали тести менше ніж на 124 бали (мінімально допустима для вступу до вузів кількість балів).

За даними голови Українського центру оцінювання якості освіти Ірини Зайцевої, в середньому 8-10% абітурієнтів в залежності від предметів отримали результати менше 124 балів ― тобто написали їх на двійки.

З української мови та літератури не впоралося із завданням 9,15% абітурієнтів. Ці люди вже не зможуть подати документи до ВНЗ у цьому році, адже українська мова та література є обов’язковим предметом для будь-якої програми українського вузу.

З математики не впоралося із завданням 8,9% абітурієнтів, з історії України ― 9,16%.

Один з найгірших результатів показало тестування з французької мови ― менше 124 балів отримало 10,17% абітурієнтів. З англійської мови таких абітурієнтів було 8,64%, з німецької мови ― 7,55%, з іспанської ― 7,22%.

Провалили тест з біології 7,98% тих, хто взяв у ньому участь, з географії ― 8,64%.

956 чоловік написали тести на максимальні 200 балів. Найбільше максимальних результатів з тестів із математики ― 341 осіб. На другому місці українська мова та література ― 179 осіб. На третьому ― історія України ― 134 людини. 99 абітурієнтів отримали максимальний результат за тестами з біології.

Нагадаємо, що на відміну від минулого року, абітурієнт міг складати 4, а не 5 тестів. Тестування було проведено по 13 предметів: української мови та літератури, історії України, математики, всесвітньої історії, біології, географії, фізики, хімії, російської мови та однієї з іноземних мов ― англійської, німецької, французької або іспанської.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273987

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2168

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19585

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді