Кожен десятий абітурієнт завалив вступні іспити

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Найбільше «двієчників» з французької мови. З української мови та літератури не впоралося із завданням 9,15% абітурієнтів. Ці люди вже не зможуть подати документи до ВНЗ у цьому році, адже українська мова та література є обов’язковим предметом для будь-якої програми українського вузу.

Близько 10% абітурієнтів написали тести менше ніж на 124 бали (мінімально допустима для вступу до вузів кількість балів).

За даними голови Українського центру оцінювання якості освіти Ірини Зайцевої, в середньому 8-10% абітурієнтів в залежності від предметів отримали результати менше 124 балів ― тобто написали їх на двійки.

З української мови та літератури не впоралося із завданням 9,15% абітурієнтів. Ці люди вже не зможуть подати документи до ВНЗ у цьому році, адже українська мова та література є обов’язковим предметом для будь-якої програми українського вузу.

З математики не впоралося із завданням 8,9% абітурієнтів, з історії України ― 9,16%.

Один з найгірших результатів показало тестування з французької мови ― менше 124 балів отримало 10,17% абітурієнтів. З англійської мови таких абітурієнтів було 8,64%, з німецької мови ― 7,55%, з іспанської ― 7,22%.

Провалили тест з біології 7,98% тих, хто взяв у ньому участь, з географії ― 8,64%.

956 чоловік написали тести на максимальні 200 балів. Найбільше максимальних результатів з тестів із математики ― 341 осіб. На другому місці українська мова та література ― 179 осіб. На третьому ― історія України ― 134 людини. 99 абітурієнтів отримали максимальний результат за тестами з біології.

Нагадаємо, що на відміну від минулого року, абітурієнт міг складати 4, а не 5 тестів. Тестування було проведено по 13 предметів: української мови та літератури, історії України, математики, всесвітньої історії, біології, географії, фізики, хімії, російської мови та однієї з іноземних мов ― англійської, німецької, французької або іспанської.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як використати чат GPT у роботі з учнями

Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
4911

Ігри з піском та водою для дітей раннього віку

Діти ще з раннього віку полюбляють діяти з піском і водою — пересипати, переливати, копати, бризкатись, будувати. Використовуйте пісок під час різних ігор, особливо – у літній оздоровчий період
7424

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку. Розглянемо приклади застосування інтелект-карт у плануванні інтегрованих уроків
37266

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді