Діти люблять солодке, бо зростають?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Батьки можуть полишити перейматися ― їх діти ласуни лише тому, що зростають. Дослідники планують розшифрувати мозкові сигнали, які дозволять розробити «дієтичнішу» програму для діток.

Любов дітей до солодкого ― це нормальна реакція організму у відповідь на зміни. Дитячий організм швидше росте і тому постійно вимагає калорійної їжі, а отже ― солодкого.

До такого висновку прийшли американські вчені.

Смак солодкого підштовхує хлопчиків та дівчаток споживати більшу кількість енергії. Також  фізіологи зазначили, що в підлітковому віці спостерігається зниження інтересу до солодощів, оскільки уповільнюється розвиток організму, і йому не потрібно стільки енергії.

Єдиний фактор, який впливає на нелюбов дітей до кондитерських виробів ― це біомаркер I типу колагену, який впливає на зростання кісток. Усі інші фактори на потяг до солодощів ніяк не впливають.

Учені заспокоюють: тепер батьки можуть бути спокійні ― їх діти ласуни лише тому, що зростають. Дослідники планують розшифрувати мозкові сигнали, які дозволять розробити «дієтичнішу» програму для діток.

Довідка. В експерименті взяли участь 143 дитини віком ― 11-15 років.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282521

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
80

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110468

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді