Батьки можуть полишити перейматися ― їх діти ласуни лише тому, що зростають. Дослідники планують розшифрувати мозкові сигнали, які дозволять розробити «дієтичнішу» програму для діток.
Любов дітей до солодкого ― це нормальна реакція організму у відповідь на зміни. Дитячий організм швидше росте і тому постійно вимагає калорійної їжі, а отже ― солодкого.
До такого висновку прийшли американські вчені.
Смак солодкого підштовхує хлопчиків та дівчаток споживати більшу кількість енергії. Також фізіологи зазначили, що в підлітковому віці спостерігається зниження інтересу до солодощів, оскільки уповільнюється розвиток організму, і йому не потрібно стільки енергії.
Єдиний фактор, який впливає на нелюбов дітей до кондитерських виробів ― це біомаркер I типу колагену, який впливає на зростання кісток. Усі інші фактори на потяг до солодощів ніяк не впливають.
Учені заспокоюють: тепер батьки можуть бути спокійні ― їх діти ласуни лише тому, що зростають. Дослідники планують розшифрувати мозкові сигнали, які дозволять розробити «дієтичнішу» програму для діток.
Довідка. В експерименті взяли участь 143 дитини віком ― 11-15 років.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками