Усього за державною програмою «Шкільний автобус» запорізька область отримала 82 автобуси. Ще 32 автобуси придбали за кошти обласного бюджету, інші 57 ― профінансували за рахунок місцевих бюджетів.
Запорізька область отримала 35 автобусів для перевезення учнів, які проживають за межами пішохідної доступності до шкіл, у рамках реалізації державної програми «Шкільний автобус»
Про це повідомив начальник управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації Олександр Вєрозубов.
В області проживають 9906 учнів, які потребують підвозу до шкіл автотранспортом. Із них 6800 підвозять шкільними автобусами, 2434 учнів ― орендованим автотранспортом, ще 671 школяр добирається до школи рейсовими маршрутами. «Нашою головною метою є зниження до мінімуму користування дітьми рейсового автотранспорту», ― повідомив Олександр Вєрозубов.
Усього за державною програмою «Шкільний автобус» область отримала 82 автобуси. Ще 32 автобуси придбали за кошти обласного бюджету, ще 57 ― профінансували за рахунок місцевих бюджетів.
Посадовець підкреслив, що наразі організовано підвіз до шкіл абсолютно всіх учнів, які цього потребують.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів