Педагоги обговорили питання української закордонної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час семінару «Українська громадська освіта» піднімалося питання діяльності українських суботніх та недільних шкіл за кордоном, вивчення української мови та інших курсів українознавчого циклу представниками української діаспори.

Представники українських громадських організацій за кордоном, центральних органів виконавчої влади, науковці та працівники освіти взяли участь у науково-практичному семінарі «Українська закордонна освіта», організований Українською Всесвітньою Координаційною Радою. 

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Зі змістовними доповідями виступили голова Спілки українців Придністров’я Леонід Ткачук, голова Об’єднання українців Азербайджану Олександр Зарічний, член Президії Української Всесвітньої Координаційної Ради Валентин Пилипчук, голова УВКР Михайло Ратушний, інші учасники семінару. Вони обговорили питання діяльності українських суботніх та недільних шкіл за кордоном, вивчення української мови та інших курсів українознавчого циклу представниками української діаспори. Особливу увагу приділено питанням вступу українців зарубіжжя до вищих навчальних закладів України за рекомендаціями українських громадських організацій, необхідності вдосконалення законодавства щодо цього.

У роботі семінару взяли участь головний спеціаліст юридичного департаменту МОНмолодьспорту Юрій Кононенко та директор загальноосвітнього навчального закладу «Міжнародна українська школа» Людмила Іванова. Вони розповіли про реалізацію затвердженого нещодавно наказом Міністерства плану заходів щодо підтримки та розвитку українського шкільництва за кордоном на 2012-2015 роки, зокрема, навчально-методичного забезпечення освітніх закладів, де вивчається українська мова та інші українознавчі предмети, діяльність Міжнародної української школи із задоволення освітніх потреб громадян України, які постійно або тимчасово мешкають за кордоном.

За підсумками обговорення учасники науково-практичного семінару ухвалили відповідні рекомендації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7097

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3142

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
776

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274112

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді