Педагоги обговорили питання української закордонної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час семінару «Українська громадська освіта» піднімалося питання діяльності українських суботніх та недільних шкіл за кордоном, вивчення української мови та інших курсів українознавчого циклу представниками української діаспори.

Представники українських громадських організацій за кордоном, центральних органів виконавчої влади, науковці та працівники освіти взяли участь у науково-практичному семінарі «Українська закордонна освіта», організований Українською Всесвітньою Координаційною Радою. 

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Зі змістовними доповідями виступили голова Спілки українців Придністров’я Леонід Ткачук, голова Об’єднання українців Азербайджану Олександр Зарічний, член Президії Української Всесвітньої Координаційної Ради Валентин Пилипчук, голова УВКР Михайло Ратушний, інші учасники семінару. Вони обговорили питання діяльності українських суботніх та недільних шкіл за кордоном, вивчення української мови та інших курсів українознавчого циклу представниками української діаспори. Особливу увагу приділено питанням вступу українців зарубіжжя до вищих навчальних закладів України за рекомендаціями українських громадських організацій, необхідності вдосконалення законодавства щодо цього.

У роботі семінару взяли участь головний спеціаліст юридичного департаменту МОНмолодьспорту Юрій Кононенко та директор загальноосвітнього навчального закладу «Міжнародна українська школа» Людмила Іванова. Вони розповіли про реалізацію затвердженого нещодавно наказом Міністерства плану заходів щодо підтримки та розвитку українського шкільництва за кордоном на 2012-2015 роки, зокрема, навчально-методичного забезпечення освітніх закладів, де вивчається українська мова та інші українознавчі предмети, діяльність Міжнародної української школи із задоволення освітніх потреб громадян України, які постійно або тимчасово мешкають за кордоном.

За підсумками обговорення учасники науково-практичного семінару ухвалили відповідні рекомендації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2731

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1684

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107332

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4099

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді