У МОН України відбулося обговорення дій щодо розвитку дошкільної освіти в 2016 році, у тому числі інклюзивної
Днями відбувся круглий стіл з питань планування розвитку дошкільної освіти в 2016 році.
Представники департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Інституту проблем виховання НАПН України, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України обговорили основні нововведення, що регулюють розвиток дошкільної освіти, у тому числі інклюзивної.
Зокрема, начальник відділу дошкільної освіти Тамара Панасюк повідомила, що на розгляді у Мінфіні залишаються ще зміни до штатного розпису дошкільних навчальних закладів, якими передбачено введення посади асистента вихователя в контексті впровадження інклюзивної освіти.
Також нововведення стосуються гранично допустимого педагогічного навантаження на дитину, кваліметричної моделі оцінки розвитку дитини та впровадження програми фінансової грамотності дітей дошкільного віку «Aflatoun».
Під час засідання учасники обговорили пропозиції до плану роботи на 2016 рік та порядок взаємодії всіх державних інституцій, що опікуються питаннями дошкільної освіти.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.