Загальноосвітні навчальні заклади отримали рекомендації вшанувати загиблих від Голодомору 1932-1933 років і провести 27 листопада Урок пам’яті
28 листопада 2015 року відповідно до указу президента в Україні відбудуться заходи до Дня пам’яті жертв голодоморів.
З метою гідного вшанування загиблих від геноциду українського народу, вчиненого тоталітарним сталінським режимом, у МОН України рекомендують провести у школах у п’ятницю 27 листопада Урок пам’яті «З присвятою замордованим голодом…». Про це йдеться у листі «Щодо заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів» від 17.11.2015 № 1/9-549.
У листі зазначено, що для учнів 10-11-х класів та студентів можна організувати оглядові екскурсії до краєзнавчих музеїв або районних будинків культури, де будуть експонуватись фотодокументальні стенди інформаційно-просвітницького проекту «Спротив геноциду».
А також, залучити дітей і молодь до скорботних заходів у суботу 28 листопада, зокрема загальнонаціональної хвилини мовчання о 16:00 та акції «Запали свічку».
На допомогу педагогам Українським інститутом національної пам’яті розроблено методичні рекомендації.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів