Освіта для сталого розвитку: ефективна, необхідна, дієва

За три роки існування до проекту «Освіта для сталого розвитку в дії» долучилися понад 900 шкіл та більше 400 дитсадків з 14 областей України

Метою проекту «Освіта для сталого розвитку в дії» є поширення ідей сталого домогосподарства серед громадськості; ознайомлення педагогів з методиками проведення уроків та позакласних занять зі сталого розвитку; формування в учнів/вихованців відповідних навичок та умінь.

Про ефективність упровадження проекту свідчить поліпшення показників із ресурсозбереження: розфасовування сміття, раціональне споживання енергії та води, збільшення кількості органічних продуктів під час щоденних покупок тощо. 

У межах проекту у навчальних закладах України було створено курси за вибором, факультативи, гуртки, клубні та інші форми занять.

Після участі у програмах проекту в учасників спостерігається формування сталого екологічного стилю повсякденного життя, зокрема, зменшено:

  • на 12-17% витрати води
  • на 14-18% витрати електроенергії
  • на 16-28% кількість викидання сміття

«Діти менше прогулюють уроки, адже їм цікаво навчатися та перебувати в межах закладу в позаурочний час. На канікулах школа також переповнена дітьми, їм цікаво відвідувати численні гуртки, зокрема унікальним є гурток екологічного дизайну», — розповідає Олена Зарічна, заступник директора Тернопільської загальноосвітньої школи № 24.

Ігор Каразій, директор Тернопільської загальноосвітньої школи № 24 розповів, що завдяки проекту вони змогли досягти конкретних результатів із ресурсозбереження, таким чином значно заощадивши бюджет.

Окрім цього, педагоги-учасники проекту відзначають позитивні зміни й у поведінці дітей під впливом занять зі сталого розвитку. За їх словами, діти стали доброзичливішими, дружнішими, демократичнішими, відвертішими.

72% батьків, діти яких стали учасниками проекту, також підтвердили зміни, які відбулися в їхніх родинах завдяки впровадженню ідей сталого домогосподарства.

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Техніки коучингу для роботи з педколективом

Виклики часу все більше вимагають нових підходів. Людина, що хоче досягти кар’єрного зросту, повинна бути мобільною, готовою до швидкої зміни та обставин. В Україні в умовах воєнного стану реалізувати ці завдання здається нереальним. Та все ж на допомогу можуть прийти нові техніки. І одна з них – коучинг.
15

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
37784

Методика Р4С: як упровадити

Як упровадити методику Р4С — «Філософія для дітей». Що прививати дітям, аби вони були готовими до ризиків і загроз глобалізованого світу
4696

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді