Метою проекту «Освіта для сталого розвитку в дії» є поширення ідей сталого домогосподарства серед громадськості; ознайомлення педагогів з методиками проведення уроків та позакласних занять зі сталого розвитку; формування в учнів/вихованців відповідних навичок та умінь.
Про ефективність упровадження проекту свідчить поліпшення показників із ресурсозбереження: розфасовування сміття, раціональне споживання енергії та води, збільшення кількості органічних продуктів під час щоденних покупок тощо.
У межах проекту у навчальних закладах України було створено курси за вибором, факультативи, гуртки, клубні та інші форми занять.
Після участі у програмах проекту в учасників спостерігається формування сталого екологічного стилю повсякденного життя, зокрема, зменшено:
- на 12-17% витрати води
- на 14-18% витрати електроенергії
- на 16-28% кількість викидання сміття
«Діти менше прогулюють уроки, адже їм цікаво навчатися та перебувати в межах закладу в позаурочний час. На канікулах школа також переповнена дітьми, їм цікаво відвідувати численні гуртки, зокрема унікальним є гурток екологічного дизайну», — розповідає Олена Зарічна, заступник директора Тернопільської загальноосвітньої школи № 24.
Ігор Каразій, директор Тернопільської загальноосвітньої школи № 24 розповів, що завдяки проекту вони змогли досягти конкретних результатів із ресурсозбереження, таким чином значно заощадивши бюджет.
Окрім цього, педагоги-учасники проекту відзначають позитивні зміни й у поведінці дітей під впливом занять зі сталого розвитку. За їх словами, діти стали доброзичливішими, дружнішими, демократичнішими, відвертішими.
72% батьків, діти яких стали учасниками проекту, також підтвердили зміни, які відбулися в їхніх родинах завдяки впровадженню ідей сталого домогосподарства.