Освітній проект «Дорослішай на здоров’я» запровадять по всій Україні з 2013 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Дорослішай на здоров’я» ― проект, спрямований на популяризацію здорового способу життя серед підлітків і молоді та збереження репродуктивного здоров’я, як важливої складової успішного дорослого життя, формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей, закладання основ відповідального батьківства.

Освітній проект «Дорослішай на здоров’я», який реалізується за підтримки Фонду Народонаселення ООН, впровадять у 2012 році у Вінницькій, Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях, а починаючи з 2013 року проект буде реалізовуватись на всій території України. 

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Презентація освітнього проекту «Дорослішай на здоров’я», який реалізується за підтримки Фонду Народонаселення ООН, відбулася в Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту. У заході взяли участь спеціалісти управлінь освіти і науки обласних державних адміністрацій, методисти інститутів післядипломної педагогічної освіти з предмету «Основи здоров’я».

Відкрили засідання директор департаменту загальної середньої та дошкільноїх освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Олег Єресько та Представник Фонду Народонаселення ООН в Україні Нузхат Есан.

«Дорослішай на здоров’я»  ― спільний проект Міністерства освіти і науки, молоді та спорту і Фонду народонаселення ООН в Україні, спрямований на популяризацію здорового способу життя серед  підлітків і молоді та збереження репродуктивного здоров’я, як важливої складової успішного дорослого життя; формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей; закладання основ відповідального батьківства.

Зміст навчальної програми «Дорослішай на здоров’я» представила координатор проекту Наталія Лещук, зосередивши увагу на актуальних завданнях навчального курсу: розвиток пізнавального інтересу підлітків до унікальності людини як живої істоти, до унікальності ресурсів організму людини; визначення цінностей сучасних молодих людей, створення умов для усвідомлення ними цінності здоров’я, цінності життя, негативних наслідків ризикованої поведінки, власної відповідальності за збереження свого здоров’я; формування у підлітків відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей; сприяння зміцненню взаєморозуміння між підлітками й батьками; формування розуміння того, що таке відповідальне батьківство.

Навчально-методичні матеріали курсу «Дорослішай на здоров’я» мають відповідний гриф Міністерства, проходили апробацію у загальноосвітніх навчальних закладах Вінницької та Кіровоградської областей. Про хід апробації і свої враження розповіли Віталій Оліх ― директор Корделівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Калиновського району Вінницької області, Леся Києнко-Романюк ― доцент кафедри методології та управління освітою Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників і Валентина Чебоненко ― завідувач обласного центру практичної психології і соціальної роботи Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського.

З подальшими завданнями проекту також ознайомив заступник Представника Фонду народонаселення ООН в Україні Павло Замостьян. Серед них підготовка педагогів, психологів, соціальних педагогів для роботи за програмою «Дорослішай на здоров’я» у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України; забезпечення підготовлених педагогів навчально-методичними матеріалами. Окрім того, важливим завданням є налагодження постійної підготовки педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти за програмою «Дорослішай на здоров’я».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110406

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47577

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11602

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді