Освітній проект «Дорослішай на здоров’я» запровадять по всій Україні з 2013 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Дорослішай на здоров’я» ― проект, спрямований на популяризацію здорового способу життя серед підлітків і молоді та збереження репродуктивного здоров’я, як важливої складової успішного дорослого життя, формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей, закладання основ відповідального батьківства.

Освітній проект «Дорослішай на здоров’я», який реалізується за підтримки Фонду Народонаселення ООН, впровадять у 2012 році у Вінницькій, Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях, а починаючи з 2013 року проект буде реалізовуватись на всій території України. 

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Презентація освітнього проекту «Дорослішай на здоров’я», який реалізується за підтримки Фонду Народонаселення ООН, відбулася в Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту. У заході взяли участь спеціалісти управлінь освіти і науки обласних державних адміністрацій, методисти інститутів післядипломної педагогічної освіти з предмету «Основи здоров’я».

Відкрили засідання директор департаменту загальної середньої та дошкільноїх освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Олег Єресько та Представник Фонду Народонаселення ООН в Україні Нузхат Есан.

«Дорослішай на здоров’я»  ― спільний проект Міністерства освіти і науки, молоді та спорту і Фонду народонаселення ООН в Україні, спрямований на популяризацію здорового способу життя серед  підлітків і молоді та збереження репродуктивного здоров’я, як важливої складової успішного дорослого життя; формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей; закладання основ відповідального батьківства.

Зміст навчальної програми «Дорослішай на здоров’я» представила координатор проекту Наталія Лещук, зосередивши увагу на актуальних завданнях навчального курсу: розвиток пізнавального інтересу підлітків до унікальності людини як живої істоти, до унікальності ресурсів організму людини; визначення цінностей сучасних молодих людей, створення умов для усвідомлення ними цінності здоров’я, цінності життя, негативних наслідків ризикованої поведінки, власної відповідальності за збереження свого здоров’я; формування у підлітків відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей; сприяння зміцненню взаєморозуміння між підлітками й батьками; формування розуміння того, що таке відповідальне батьківство.

Навчально-методичні матеріали курсу «Дорослішай на здоров’я» мають відповідний гриф Міністерства, проходили апробацію у загальноосвітніх навчальних закладах Вінницької та Кіровоградської областей. Про хід апробації і свої враження розповіли Віталій Оліх ― директор Корделівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Калиновського району Вінницької області, Леся Києнко-Романюк ― доцент кафедри методології та управління освітою Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників і Валентина Чебоненко ― завідувач обласного центру практичної психології і соціальної роботи Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського.

З подальшими завданнями проекту також ознайомив заступник Представника Фонду народонаселення ООН в Україні Павло Замостьян. Серед них підготовка педагогів, психологів, соціальних педагогів для роботи за програмою «Дорослішай на здоров’я» у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України; забезпечення підготовлених педагогів навчально-методичними матеріалами. Окрім того, важливим завданням є налагодження постійної підготовки педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти за програмою «Дорослішай на здоров’я».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264518

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1975

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168843

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85193

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді