Освітній проект «Дорослішай на здоров’я» запровадять по всій Україні з 2013 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Дорослішай на здоров’я» ― проект, спрямований на популяризацію здорового способу життя серед підлітків і молоді та збереження репродуктивного здоров’я, як важливої складової успішного дорослого життя, формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей, закладання основ відповідального батьківства.

Освітній проект «Дорослішай на здоров’я», який реалізується за підтримки Фонду Народонаселення ООН, впровадять у 2012 році у Вінницькій, Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях, а починаючи з 2013 року проект буде реалізовуватись на всій території України. 

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Презентація освітнього проекту «Дорослішай на здоров’я», який реалізується за підтримки Фонду Народонаселення ООН, відбулася в Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту. У заході взяли участь спеціалісти управлінь освіти і науки обласних державних адміністрацій, методисти інститутів післядипломної педагогічної освіти з предмету «Основи здоров’я».

Відкрили засідання директор департаменту загальної середньої та дошкільноїх освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Олег Єресько та Представник Фонду Народонаселення ООН в Україні Нузхат Есан.

«Дорослішай на здоров’я»  ― спільний проект Міністерства освіти і науки, молоді та спорту і Фонду народонаселення ООН в Україні, спрямований на популяризацію здорового способу життя серед  підлітків і молоді та збереження репродуктивного здоров’я, як важливої складової успішного дорослого життя; формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей; закладання основ відповідального батьківства.

Зміст навчальної програми «Дорослішай на здоров’я» представила координатор проекту Наталія Лещук, зосередивши увагу на актуальних завданнях навчального курсу: розвиток пізнавального інтересу підлітків до унікальності людини як живої істоти, до унікальності ресурсів організму людини; визначення цінностей сучасних молодих людей, створення умов для усвідомлення ними цінності здоров’я, цінності життя, негативних наслідків ризикованої поведінки, власної відповідальності за збереження свого здоров’я; формування у підлітків відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей; сприяння зміцненню взаєморозуміння між підлітками й батьками; формування розуміння того, що таке відповідальне батьківство.

Навчально-методичні матеріали курсу «Дорослішай на здоров’я» мають відповідний гриф Міністерства, проходили апробацію у загальноосвітніх навчальних закладах Вінницької та Кіровоградської областей. Про хід апробації і свої враження розповіли Віталій Оліх ― директор Корделівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Калиновського району Вінницької області, Леся Києнко-Романюк ― доцент кафедри методології та управління освітою Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників і Валентина Чебоненко ― завідувач обласного центру практичної психології і соціальної роботи Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського.

З подальшими завданнями проекту також ознайомив заступник Представника Фонду народонаселення ООН в Україні Павло Замостьян. Серед них підготовка педагогів, психологів, соціальних педагогів для роботи за програмою «Дорослішай на здоров’я» у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України; забезпечення підготовлених педагогів навчально-методичними матеріалами. Окрім того, важливим завданням є налагодження постійної підготовки педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти за програмою «Дорослішай на здоров’я».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57741

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17600

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46133

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді