Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час міжнародної науково-методичної конференції медіаграмотності презентовано посібник «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін». У ньому запропоновано плани-конспекти уроків для курсів «Історія України», «Всесвітня історія» та «Людина і світ»

Академія української преси спільно з МОН України 18-19 березня провели в Києві конференцію «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи». Її учасниками стали більше ніж 150 медіапедагогів, співробітників бібліотек, експертів з медіаосвіти, дослідників медіа, громадських активістів.

На церемонії відкриття було нагороджено переможців Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків з історії України, всесвітньої історії, курсів «Людина і світ» та «Людина і суспільство» з елементами медіаосвіти і медіаграмотності.

Також під час конференції презентовано посібник «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін».

Посібник «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін» — перша спроба інтеграції медіаграмотності у викладання суспільних дисциплін. У перших двох розділах розглянуто що таке медіа, медіаосвіта та медіаграмотність, а також базові методики критичного мислення. У наступних розділах запропоновано плани-конспекти уроків для курсів «Історія України», «Всесвітня історія» та «Людина і світ».

Підготовано та видано його за підтримки Програми Матра Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів.

Завантажити посібник «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7120

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3189

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді