Аби ваші вихованці стали вашими найпалкішими шанувальниками, журнал «Музичний керівник» організовує новий конкурс, який надасть змогу дітям відчути себе маленькими магістрами Музики, а педагогам — натхненними винахідниками-чарівниками, ще й отримати за це оригінальні подарунки!
Редакція журналу «Музичний керівник» оголошує конкурс «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки», який триватиме до 31 травня 2013 року.
Участь у конкурсі можуть взяти:
― музичні керівники дошкільних навчальних закладів;
― учителі музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів;
― хореографи навчальних закладів;
― педагоги навчальних закладів.
«Свої перші знання про музику діти отримують на музичних заняттях у дитсадку та на уроках музичного мистецтва у школі. І що цікавішими є ці заняття, то улюбленішими вони стають для дітей. Аби ваші вихованці стали вашими найпалкішими шанувальниками, журнал «Музичний керівник» організовує новий конкурс, який надасть змогу дітям відчути себе маленькими магістрами Музики, а педагогам — натхненними винахідниками-чарівниками, ще й отримати за це оригінальні подарунки!», — повідомили у редакції журналу.
Свої роботи надсилайте з поміткою «Конкурс» до 31 травня 2013 року.
Обов’язково ознайомтеся із такими документами:
Положення про конкурс
ЗАЯВКА (на участь у конкурсі «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки»)
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками