Негативні емоції в дитинстві «дорого» обійдуться здоров‘ю у дорослому віці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відомо, що стійкий дистрес провокує порушення в регулюванні стресової відповіді. Також відомо, наскільки сильний вплив надають дитячі роки на подальше життя. Тому батьки повинні долучати дитину до здорового способу життя.

Якщо дитина у віці 7 років демонструє ознаки дистресу (стресу, пов'язаного з негативними емоціями і впливає на здоров'я), то в подальшому її чекають проблеми з серцево-судинною системою.

А ось уважність і здатність фокусуватися дозволяє, навпаки, знизити цей ризик.

Ці особливості з'ясувалися в ході вивчення 377 дорослих 40 років, які в сім років пройшли ряд тестів, що оцінюють емоційну поведінку, а пізніше і перевірку серця. З'ясувалося, що дитячий дистрес збільшував вірогідність хвороб судин у жінок середніх років на 31%. У чоловіків же ― на 17%.

Отже, у 40-річних жінок ризик серцевого нападу підвищувався з 3,2% до 4,2% на найближчі 10 років, якщо в дитинстві був дистрес, а у чоловіків ― із 7,3 до 8,5%. За словами керівника дослідження доктора Еллісон Епплтон, ще належить провести додаткову роботу, щоб виявити біологічні механізми, які стоять за цим зв'язком.

Відомо, що стійкий дистрес провокує порушення в регулюванні стресового відповіді. Також відомо, наскільки сильний вплив надають дитячі роки на подальше життя. Більше того, всі звички закладаються саме в дитинстві. Тому батьки повинні долучати дитину до здорового способу життя, наголосили вчені.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282528

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
87

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді