Школярів-переможців міжнародних конкурсів «Microsoft Appathon» та «Google Code-in» привітав Олександр Попов

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час зустрічі переможці міжнародних ІТ-конкурсів розповіли про історію власної перемоги, перипетії інтелектуальних змагань та висловили свої побажання щодо вдосконалення української освіти, зокрема у частині вивчення англійської мови і точних наук.

Голова КМДА Олександр Попов зустрівся з Іллею Ковалевським ― переможцем у змаганнях з розробки програмного забезпечення з відкритим кодом для школярів з усього світу «Google Code-in» та командою вчителів інформатики Оболонського району ― володарями другого призу Європейського конкурсу «Microsoft Appathon» зі створення застосунків для освітян на операційній системі Windows 8 ― Світланою Литвиновою, Олександром та Олексієм Тебенко.

Про це повідомила прес-служба КМДА.

Очільник міськдержадміністрації привітав київських геніїв ІТ-технологій та вручив їм подарункові сертифікати. Так, Ілля Ковалевський отримав сертифікат номіналом 5000 гривен. Світлана Литвинова, Олександр та Олексій Тебенки отримали сертифікати номіналом 3000 гривень.

«Мені надзвичайно приємно вітати киян, які стали переможцями престижних міжнародних конкурсів ІТ-технологій. Така визначна подія відбулася вперше, але, я переконаний, що про винаходи і розробки вихованців та вчителів київських навчальних закладів ми почуємо ще не раз. І головне ― зможемо їх застосувати. На впровадження інноваційних технологій у навчанні розрахований і Столичний стандарт освіти. Крім того, реалізувати прогресивні ІТ-ідеї та пропозиції на практиці українські студенти та учні зможуть у рамках інноваційного парку «Біонік Хілл». Адже одним з основних завдань влади є створення необхідних умов для обдарованої молоді з тим, аби кожен з них мав можливість реалізувати свій потенціал на батьківщині», ― зазначив Олександр Попов.

Під час зустрічі переможці міжнародних ІТ-конкурсів розповіли про історію власної перемоги, перипетії інтелектуальних змагань та висловили свої побажання щодо вдосконалення української освіти, зокрема у частині вивчення англійської мови і точних наук.

Нагадаємо, що Ілля Ковалевський ― учень 8 класу ліцею «Інтелект» Дарницького району, став переможцем у змаганнях з розробки програмного забезпечення з відкритим кодом для школярів з усього світу «Google Code-in».  Конкурс тривав з 26 листопада 2012 року до 14 січня 2013, за цей час у змаганні взяли участь 334 школяра із 36 країн, які загалом виконали 1925 завдань.

Також 30 січня 2013 року під час Британської виставки освітніх технологій переможцями Європейського конкурсу «Microsoft Appathon» зі створення застосунків для освітян на операційній системі Windows 8, стали: Світлана Литвинова, Олексій та Олександр Тебенко. За результатами голосування перемогу отримав застосунок Matches (Сірники), створений командою з Методичного центру інформаційних технологій в освіті Управління освіти Оболонського району міста Києва. За допомогою розробленої програм можна вирішувати інтелектуальні задачі та розвивати логіку. Програма призначена для користувачів від 3 років і підвищує складність завдань за результатами вирішення попередніх задач.

Протягом місяця розроблені українськими учителями застосунки будуть доступні для безкоштовного завантаження на Windows Store.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
123

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282724

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді