Брати та сестри не впливають на соціалізацію дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дослідження показало, що єдина дитина в сім’ї соціалізується так само, як і її однолітки, які мають братів чи сестер.

Як повідомили іноземні ЗМІ, думка про те, що єдина дитина у сім’ї відчуває проблеми у соціалізації, є помилковою.

Вчені з університету Огайо провели широкомасштабне дослідження, у ході якого було вивчено поведінку понад 13 тисяч підлітків. Дослідження показало, що єдина дитина в сім’ї соціалізується так само, як і її однолітки, які мають братів чи сестер.

Окрім того, було виявлено, що на соціальній адаптації дітей не позначається ні соціально-економічний статус, ні вік батьків, ні раса, ні навіть те, чи живе підліток з обома біологічними батьками чи ні.

Також учені дійшли висновку, що наявність кількох братів та сестер може негативно впливати на пізнавальний розвиток дітей. У багатодітних сім’ях батькам не завжди вдається раціонально розподілити виховні ресурси між дітьми.

Дослідження показують, що зазвичай друга дитина в сім’ї розвивається не так швидко, як перша. Щодо розвитку першої дитини у батьків часто виникає страх — а раптом вона вчасно не заговорить, а раптом не навчиться читати і так далі. Починається штучне прискорення її розвитку. Коли ж народжується друга дитина, батьки вже мудріші і не поспішають.

«Так, друга дитина розвивається не так швидко, як перша, але вона буває спокійніша», — пояснюють учені і підтверджують, що у повноцінній сім'ї має бути більше однієї дитини.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282570

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110503

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді