У березні 2013 року в загальноосвітніх навчальних закладах столиці лунатиме Шевченкове слово. Учні 7–11-х класів за три хвилини мають прочитати або виконати в музичному супроводі поезію Кобзаря так, аби вразити журі своєю майстерністю.
У березні 2013 року в закладах освіти Києва лунатиме Шевченкове слово. Поглибленому вивченню й осмисленню творчої спадщини Тараса Шевченка та національно-патріотичному вихованню учнівської молоді сприяєтиме проведення ХІІ міського конкурсу читців поезії Тараса Шевченка.
Конкурс проводиться у два етапи: районні змагання — до 20 березня 2013 року, міський конкурс — 21 березня 2013 року.
Учні 7–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів столиці за три хвилини мають прочитати або виконати в музичному супроводі поезію Кобзаря так, аби захопити журі своєю майстерністю.
Виступи учасників конкурсу оцінюватимуть за критеріями: рівень виконавської майстерності, дикція, постановка голосу, сценічний образ, культура; ідея, зміст, рівень поетичної майстерності власних творів.
Учасники міського конкурсу представлятимуть один твір на вибір: вірш Тараса Шевченка; уривок з поетичного твору Кобзаря; твір іншого автора про Тараса Шевченка; власний вірш.
Переможцям будуть вручені дипломи лауреатів та цінні подарунки.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками