З 1 до 20 березня 2013 опитано 2000 респондентів у віці 15–21 рік у містах з населенням більше ста тисяч людей, розташованих в усіх областях України та АР Крим.
Більшість української молоді (71,9%) користується інтернетом щодня.
Кожен п'ятий (19,3%) опитаний виходить в інтернет кілька разів на тиждень; 3,9% — декілька разів на місяць; 0,9% — епізодично, але не рідше одного разу на півріччя. Не користуються інтернетом 2,9% респондентів, а 1,1% — не змогли відповісти на це запитання.
Більшість молодих українців (72,3%) використовують інтернет як основного джерела інформації про події, які відбуваються в країні та світі.
Отримують інформацію за допомогою телебачення 58,2% опитаних, 21,7% — черпають її з живого спілкування, 12,4% — з друкованих ЗМІ, 5,8% — віддають перевагу радіо. Інші джерела інформації про події використовують 0,8% респондентів, а 2,2% — вагалися з відповіддю на це запитання.
До того ж для роботи та навчання використовують всесвітню мережу 58,7% опитаних. Спілкування в чатах, на форумах, у соціальних мережах обирають 47,6% молодих людей. Використовують інтернет для прослуховування музики, перегляду фільмів і читання книг 41,1% респонденів.
Показниками у вибірці були: вік, стать і тип населеного пункту, в якому проживає респондент. Похибка репрезентативності дослідження не перевищує +/-2,2%.