Дізнавайтеся першими про важливе в журналі «Практика управління закладом освіти»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Незабаром побачить світ квітневий номер щомісячного спеціалізованого журналу «Практика управління закладом освіти». Тема номера — «Порядок закінчення навчального року».

Тема квітневого номера журналу «Практика управління закладом освіти» охоплює актуальний і важливий етап життєдіяльності закладу освіти — закінчення навчального року.

У свіжому номері подані не лише нормативно-правові документи, приклад оформлення наказу про закінчення навчального року, а й покроковий алгоритм закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації. Окрім того оприлюднено офіційні роз’яснення наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров’я» від 01 лютого 2013 року № 72/78.

Також у квітневому номері роз’яснено, чи відповідають норми Типового положення про атестацію педагогічних працівників Закону України «Про професійний розвиток працівників» та чи не призводить прийняття цього Закону до скасування Типового положення, а також його окремих норм.

Для задоволення освітніх потреб учнів, розвитку їхніх творчих здібностей, а також для організації дитячого дозвілля навчальні заклади можуть надавати різні додаткові освітні послуги в позанавчальний час. У статті «Організація навчальним закладом курсів, гуртків, факультативів на платній основі» розглянуто, чи може навчальний заклад організувати таку освітню діяльність.

Усе це та багато іншої важливої, корисної та актуальної інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практика управління закладом освіти».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2780

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273332

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256602

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді