Дізнавайтеся першими про важливе в журналі «Практика управління закладом освіти»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Незабаром побачить світ квітневий номер щомісячного спеціалізованого журналу «Практика управління закладом освіти». Тема номера — «Порядок закінчення навчального року».

Тема квітневого номера журналу «Практика управління закладом освіти» охоплює актуальний і важливий етап життєдіяльності закладу освіти — закінчення навчального року.

У свіжому номері подані не лише нормативно-правові документи, приклад оформлення наказу про закінчення навчального року, а й покроковий алгоритм закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації. Окрім того оприлюднено офіційні роз’яснення наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров’я» від 01 лютого 2013 року № 72/78.

Також у квітневому номері роз’яснено, чи відповідають норми Типового положення про атестацію педагогічних працівників Закону України «Про професійний розвиток працівників» та чи не призводить прийняття цього Закону до скасування Типового положення, а також його окремих норм.

Для задоволення освітніх потреб учнів, розвитку їхніх творчих здібностей, а також для організації дитячого дозвілля навчальні заклади можуть надавати різні додаткові освітні послуги в позанавчальний час. У статті «Організація навчальним закладом курсів, гуртків, факультативів на платній основі» розглянуто, чи може навчальний заклад організувати таку освітню діяльність.

Усе це та багато іншої важливої, корисної та актуальної інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практика управління закладом освіти».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273992

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2169

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді