Дізнавайтеся першими про важливе в журналі «Практика управління закладом освіти»

Незабаром побачить світ квітневий номер щомісячного спеціалізованого журналу «Практика управління закладом освіти». Тема номера — «Порядок закінчення навчального року».

Тема квітневого номера журналу «Практика управління закладом освіти» охоплює актуальний і важливий етап життєдіяльності закладу освіти — закінчення навчального року.

У свіжому номері подані не лише нормативно-правові документи, приклад оформлення наказу про закінчення навчального року, а й покроковий алгоритм закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації. Окрім того оприлюднено офіційні роз’яснення наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров’я» від 01 лютого 2013 року № 72/78.

Також у квітневому номері роз’яснено, чи відповідають норми Типового положення про атестацію педагогічних працівників Закону України «Про професійний розвиток працівників» та чи не призводить прийняття цього Закону до скасування Типового положення, а також його окремих норм.

Для задоволення освітніх потреб учнів, розвитку їхніх творчих здібностей, а також для організації дитячого дозвілля навчальні заклади можуть надавати різні додаткові освітні послуги в позанавчальний час. У статті «Організація навчальним закладом курсів, гуртків, факультативів на платній основі» розглянуто, чи може навчальний заклад організувати таку освітню діяльність.

Усе це та багато іншої важливої, корисної та актуальної інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практика управління закладом освіти».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12220

Екологічне виховання дошкільників

Як організувати екологічне виховання в дитячому садку, форми роботи з дошкільниками, поради вихователям та інструменти екологічного виховання
84422

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62223

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді