У Києві визначено переможця другого туру Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року»

Результати другого туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» вже відомі. Змагання столичних вихователів проходило в приміщенні Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Результати другого туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» вже відомі. Змагання столичних вихователів проходило в приміщенні Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Цей захід щороку збирає для участі справжніх майстрів своєї справи, у чиїх серцях палає вогонь щирої любові до дітей, плекаються надії на їхнє світле майбутнє. Конкурс сприяє підвищенню престижності праці вихователів дошкільних навчальних закладів, їхньої ролі в розвитку і вихованні дітей дошкільного віку, самореалізації й розкриттю творчого потенціалу педагогів.

І справді, креативність та ініціативність, яку проявили вихователі під час підготовки до конкурсу, свідчить про надзвичайно високий рівень педагогічної майстерності та захопленість своєю справою. За право здобути почесне звання «Кращий вихователь року» змагалися десять вихователів — представників дошкільних закладів різних районів Києва.

Конкурсна програма проходила у два етапи. Під час першого етапу члени журі переглядали та оцінювали проведення конкурсантами занять із дітьми. Другий етап передбачав презентацію педагогічного досвіду з обраної теми та розв’язання вихователями запропонованих педагогічних ситуацій. Кожна з учасниць продемонструвала сучасні підходи до освітньої роботи з дітьми, творчі здібності, кмітливість, психологічну грамотність, вміння швидко орієнтуватися в робочих ситуаціях і приймати раціональні рішення.

Усім, без винятку, вихователям вдалося проявити індивідуальність і талановитість. Тож обрати кращу з кращих — виявилося справою нелегкою. За рішенням компетентного журі, до складу якого входила, зокрема, головний редактор журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» Наталія Савінова, звання переможця і право представляти Київ на фінальному етапі конкурсу здобула вихователь дошкільного навчального закладу № 71 Святошинського району м. Києва — Валентина Бобир.

Друге місце посіли Людмила Слободянюк, вихователь ДНЗ № 568 Дніпровського району, та Ірина Остапенко, вихователь ДНЗ № 82 Шевченківського району столиці.

Третє місце розділили між собою Інна Пухно, вихователь ДНЗ № 613 Оболонського району, та Олена Ісаєва, вихователь ШДС «Пролісок» Дарницького району.

Решта учасників продемонстрували високий рівень професійної компетентності і були відзначені в номінаціях:

  • «За реалізацію інноваційних підходів у театралізованій діяльності» — Л.В. Кучинська, вихователь ДНЗ № 397 Солом'янського району;
  • «За креативність у створенні розвивально-ігрового середовища» — Н.В. Біда, вихователь ДНЗ № 61 Голосіївського району;
  • «За майстерність в організації пошуково-дослідницької діяльності» — А.В. Шпільова, вихователь ДНЗ № 753 Деснянського району;
  • «За системність у використанні творчих ігор з піском та водою» — Н.С. Шкляр, вихователь ДНЗ № 45 Подільського району;
  • «За інтеграцію LEGO-технологій в освітній процес» — Л.А. Кривкова, вихователь ДНЗ № 298 Печерського району.

Учасники й гості заходу пройнялися теплою й дружною атмосферою заходу, а урочиста частина другого туру конкурсу «Вихователь року» сповнила присутніх відчуттям професійного свята. А яке ж свято без подарунків? Щиросердно привітавши столичних вихователів з вагомим професійним досягненням — участю у всеукраїнському фаховому конкурсі, Наталія Савінова вручила всім учасникам подарунки від напряму «ЕкспертусОсвіта» Видавничого дому Експертус.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу
53177

Коли День учителя став святом

Людина може за життя ніколи не зустріти журналіста, повара чи бухгалтера. Але кожна людина зустрічається з учителем
14228

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Як учні створили фітокартину та робота-поливальника — своїм досвідом реалізації STEM-проекту в початковій школі ділиться Анна Савіцька, вчитель інформатики
34125

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді