У Києві визначено переможця другого туру Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати другого туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» вже відомі. Змагання столичних вихователів проходило в приміщенні Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Результати другого туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» вже відомі. Змагання столичних вихователів проходило в приміщенні Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Цей захід щороку збирає для участі справжніх майстрів своєї справи, у чиїх серцях палає вогонь щирої любові до дітей, плекаються надії на їхнє світле майбутнє. Конкурс сприяє підвищенню престижності праці вихователів дошкільних навчальних закладів, їхньої ролі в розвитку і вихованні дітей дошкільного віку, самореалізації й розкриттю творчого потенціалу педагогів.

І справді, креативність та ініціативність, яку проявили вихователі під час підготовки до конкурсу, свідчить про надзвичайно високий рівень педагогічної майстерності та захопленість своєю справою. За право здобути почесне звання «Кращий вихователь року» змагалися десять вихователів — представників дошкільних закладів різних районів Києва.

Конкурсна програма проходила у два етапи. Під час першого етапу члени журі переглядали та оцінювали проведення конкурсантами занять із дітьми. Другий етап передбачав презентацію педагогічного досвіду з обраної теми та розв’язання вихователями запропонованих педагогічних ситуацій. Кожна з учасниць продемонструвала сучасні підходи до освітньої роботи з дітьми, творчі здібності, кмітливість, психологічну грамотність, вміння швидко орієнтуватися в робочих ситуаціях і приймати раціональні рішення.

Усім, без винятку, вихователям вдалося проявити індивідуальність і талановитість. Тож обрати кращу з кращих — виявилося справою нелегкою. За рішенням компетентного журі, до складу якого входила, зокрема, головний редактор журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» Наталія Савінова, звання переможця і право представляти Київ на фінальному етапі конкурсу здобула вихователь дошкільного навчального закладу № 71 Святошинського району м. Києва — Валентина Бобир.

Друге місце посіли Людмила Слободянюк, вихователь ДНЗ № 568 Дніпровського району, та Ірина Остапенко, вихователь ДНЗ № 82 Шевченківського району столиці.

Третє місце розділили між собою Інна Пухно, вихователь ДНЗ № 613 Оболонського району, та Олена Ісаєва, вихователь ШДС «Пролісок» Дарницького району.

Решта учасників продемонстрували високий рівень професійної компетентності і були відзначені в номінаціях:

  • «За реалізацію інноваційних підходів у театралізованій діяльності» — Л.В. Кучинська, вихователь ДНЗ № 397 Солом'янського району;
  • «За креативність у створенні розвивально-ігрового середовища» — Н.В. Біда, вихователь ДНЗ № 61 Голосіївського району;
  • «За майстерність в організації пошуково-дослідницької діяльності» — А.В. Шпільова, вихователь ДНЗ № 753 Деснянського району;
  • «За системність у використанні творчих ігор з піском та водою» — Н.С. Шкляр, вихователь ДНЗ № 45 Подільського району;
  • «За інтеграцію LEGO-технологій в освітній процес» — Л.А. Кривкова, вихователь ДНЗ № 298 Печерського району.

Учасники й гості заходу пройнялися теплою й дружною атмосферою заходу, а урочиста частина другого туру конкурсу «Вихователь року» сповнила присутніх відчуттям професійного свята. А яке ж свято без подарунків? Щиросердно привітавши столичних вихователів з вагомим професійним досягненням — участю у всеукраїнському фаховому конкурсі, Наталія Савінова вручила всім учасникам подарунки від напряму «ЕкспертусОсвіта» Видавничого дому Експертус.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282523

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
86

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді