Незабаром побачить світ журнал «Практичний психолог: Дитячий садок»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вийшов друком квітневий номер щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Дитячий садок». Тема номера — «Психологічна культура керівника дитячого садка».

У свіжому квітневому номері журналу широко висвітлена тема «Психологічна культура керівника дитячого садка».

Окрім того, у статті «Особливості формування соціальної впевненості дитини» запропонована модель успішної соціалізації дитини, що стане в пригоді тим практичним психологам, які прагнуть управляти соціальною ситуацією розвитку дитини в освітньому просторі свого закладу.

П’ятий рік життя — період активного формування в дитини власне пізнавальної діяльності, зокрема її мотиваційного та операційного компонентів. Це час, коли розвивається активний інтерес дитини до предметів і явищ навколишнього світу, коли вона стає допитливою. Про цей важливий період життя дошкільника читайте в статті «Дитина п’ятого року життя: психологічний портрет»

Яким має бути кабінет практичного психолога? Розгорнуту відповідь на це запитання ви знайдете у свіжому номері журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

Усе це та багато іншої важливої, корисної та актуальної інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282523

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
86

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді