Відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Днями відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ, проведений за ініціативою Одеського вищого професійного училища сфери послуг Національного університету «Одеська юридична академія». У ньому взяли участь представники дев’яти професійно-технічних закладів області.

3—4 квітня 2013 року на Одещині відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ. Ініціатором проведення даного заходу стало Одеське вище професійне училище сфери послуг Національного університету «Одеська юридична академія». У ньому взяли участь представники дев’яти професійно-технічних закладів області за спеціалізацією «Кравець».

Конкурс передбачав змагання у два тури. Спершу учасники мали виконати шістдесят тестових завдань, а потім – виготовити сукню класичного стилю напівприлеглого силуету з костюмної напіввовняної тканини.

Члени журі та гості заходу першими оцінили колекції моделей одягу під назвою «Інтервенція», створені творчим колективом учнів та педагогічних працівників Одеського професійного ліцею технологій та дизайну Південноукраїнського національного педагогічного університету імені Костянтина Ушинського.

За результатами конкурсу лідером змагань стала учениця Одеського професійного ліцею технологій та дизайну ПНПУ імені К. Ушинського Олена Сорокіна. Друге місце зайняли Тетяна Вербицька (Одеське вище професійне училище сфери послуг Національного університету «Одеська юридична академія») та Єлизавета Невмивака (училище № 2 Національного університету «Одеська юридична академія»), а третю сходинку посіла учениця Красноокнянського відділення Фрунзівського професійного ліцею Наталя Доперук.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282536

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
102

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110478

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді