Випускники профтехучилищ користуються попитом серед роботодавців

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У столиці на випускників профтехучилищ неабиякий попит, вважає В’ячеслав Супрун, директор професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України. Про це він заявив газеті Київської міської ради «Хрещатик».

В’ячеслав Супрун, директор професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України, поінформував газету Київської міської ради «Хрещатик» про високий рівень попиту на випускників профтехучилищ. Таку заяву він зробив під час проведення міського заходу «Ярмарок вакансій» у Київському палаці дітей та юнацтва.

В’ячеслав Супрун вважає, що останніми роками серед молоді зросла популярність здобуття профтехосвіти.  

«Ми рекламуємо можливості наших професійно-технічних навчальних закладів щодо отримання тієї чи іншої робітничої професії. Через стенди, інформаційні листівки, презентації школярі знайомляться з потенційними можливостями училищ. Таким чином, старшокласники бачать, що професію можна отримати не лише у ВНЗ, а й у ПТУ, де також надається стипендія, відповідний диплом», — розповів В’ячеслав Супрун.

Він зазначив, що випускники профтехучилищ після закінчення навчального закладу повністю адаптовані до роботи за спеціальністю. «Свідченням цього є 85 % працевлаштованих наших випускників. Для порівняння — після вищих навчальних закладів цей відсоток становить 30-40 %»,— сказав директор департаменту професійно-технічної освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53956

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53834

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
139

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді