Випускники профтехучилищ користуються попитом серед роботодавців

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У столиці на випускників профтехучилищ неабиякий попит, вважає В’ячеслав Супрун, директор професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України. Про це він заявив газеті Київської міської ради «Хрещатик».

В’ячеслав Супрун, директор професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України, поінформував газету Київської міської ради «Хрещатик» про високий рівень попиту на випускників профтехучилищ. Таку заяву він зробив під час проведення міського заходу «Ярмарок вакансій» у Київському палаці дітей та юнацтва.

В’ячеслав Супрун вважає, що останніми роками серед молоді зросла популярність здобуття профтехосвіти.  

«Ми рекламуємо можливості наших професійно-технічних навчальних закладів щодо отримання тієї чи іншої робітничої професії. Через стенди, інформаційні листівки, презентації школярі знайомляться з потенційними можливостями училищ. Таким чином, старшокласники бачать, що професію можна отримати не лише у ВНЗ, а й у ПТУ, де також надається стипендія, відповідний диплом», — розповів В’ячеслав Супрун.

Він зазначив, що випускники профтехучилищ після закінчення навчального закладу повністю адаптовані до роботи за спеціальністю. «Свідченням цього є 85 % працевлаштованих наших випускників. Для порівняння — після вищих навчальних закладів цей відсоток становить 30-40 %»,— сказав директор департаменту професійно-технічної освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110450

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді