Школяр представить Україну на Всесвітньому конкурсі для програмістів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У всесвітньому фіналі конкурсу Microsoft Imagine Cup, який відбудеться 8—11 липня у Санкт-Петербурзі, Україну представлятиме наймолодший учасник заходу Андрій Коноваленко. Його проект під назвою Camtouch є аналогом мультимедійних пристроїв для закладів освіти.

16-річний школяр Андрій зі Стаханівської багатопрофільної гімназії № 15 (Луганська область) представить Україну на всесвітньому конкурсі для програмістів. Він розробив програмне забезпечення, за допомогою якого без додаткових витрат будь-яку поверхню можна перетворити на інтерактивну дошку.

Андрій зазначає, що його винахід буде корисним для освітніх закладів, адже використання цієї технології дозволить лише за 200 гривень отримати аналог мультимедійної дошки.

Наразі робота з зображенням на поверхні відбувається за допомогою лазерної указки. Але в подальшому юний винахідник планує вдосконалити програмне забезпечення і ввести взаємодію з екраном за допомогою дотику.

«Я вірю, що мій винахід — це доступний спосіб навчати учнів за допомогою сучасних технологій. Мені приємно, що школа, в якій я навчаюсь програмуванню, уже зацікавилась у використанні моєї програми у кожному класі», — коментує Андрій Коноваленко, творець проекту Camtouch.

Міжнародний фінал Imagine Cup відбудеться 8—11 липня у Санкт-Петербурзі. Крім представника України Андрія Коноваленко у заході візьмуть участь винахідники з понад 100 країн світу. На переможця чекає кубок конкурсу та грошова винагорода у розмірі 50 тис. $.

Нагадаємо, що минулого року лідерами Microsoft Imagine Cup було визнано українську команду QuadSquad з проектом EnableTalk. Українці презентували рукавички, що перетворюють рухи у звуки або текст за допомогою встановлених сенсорів і сонячних батарейок. Цей винахід став не тільки переможцем даного конкурсу, але й увійшов до списку найкращих винаходів 2012 року за версією Time.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді