Школяр представить Україну на Всесвітньому конкурсі для програмістів

У всесвітньому фіналі конкурсу Microsoft Imagine Cup, який відбудеться 8—11 липня у Санкт-Петербурзі, Україну представлятиме наймолодший учасник заходу Андрій Коноваленко. Його проект під назвою Camtouch є аналогом мультимедійних пристроїв для закладів освіти.

16-річний школяр Андрій зі Стаханівської багатопрофільної гімназії № 15 (Луганська область) представить Україну на всесвітньому конкурсі для програмістів. Він розробив програмне забезпечення, за допомогою якого без додаткових витрат будь-яку поверхню можна перетворити на інтерактивну дошку.

Андрій зазначає, що його винахід буде корисним для освітніх закладів, адже використання цієї технології дозволить лише за 200 гривень отримати аналог мультимедійної дошки.

Наразі робота з зображенням на поверхні відбувається за допомогою лазерної указки. Але в подальшому юний винахідник планує вдосконалити програмне забезпечення і ввести взаємодію з екраном за допомогою дотику.

«Я вірю, що мій винахід — це доступний спосіб навчати учнів за допомогою сучасних технологій. Мені приємно, що школа, в якій я навчаюсь програмуванню, уже зацікавилась у використанні моєї програми у кожному класі», — коментує Андрій Коноваленко, творець проекту Camtouch.

Міжнародний фінал Imagine Cup відбудеться 8—11 липня у Санкт-Петербурзі. Крім представника України Андрія Коноваленко у заході візьмуть участь винахідники з понад 100 країн світу. На переможця чекає кубок конкурсу та грошова винагорода у розмірі 50 тис. $.

Нагадаємо, що минулого року лідерами Microsoft Imagine Cup було визнано українську команду QuadSquad з проектом EnableTalk. Українці презентували рукавички, що перетворюють рухи у звуки або текст за допомогою встановлених сенсорів і сонячних батарейок. Цей винахід став не тільки переможцем даного конкурсу, але й увійшов до списку найкращих винаходів 2012 року за версією Time.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12220

Екологічне виховання дошкільників

Як організувати екологічне виховання в дитячому садку, форми роботи з дошкільниками, поради вихователям та інструменти екологічного виховання
84422

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62223

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді