Відбувся інтерактивний семінар-практикум «Творчий підхід до розвитку особистості…»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Дніпродзержинську було проведено інтерактивний семінар-практикум. Його тема «Творчий підхід до розвитку особистості в умовах безперервної освіти через впровадження факультативу «Основи споживчих знань» об’єднала представників споживчого ринку, вчителів основ споживчих знань та школярів.

У Дніпродзержинську на базі місцевої середньої школи № 30 було проведено інтерактивний семінар-практикум. Темою зустрічі було обрано «Творчий підхід до розвитку особистості в умовах безперервної освіти через впровадження факультативу «Основи споживчих знань».

Учасниками заходу стали представники управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради, управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради, викладацького складу Дніпродзержинського державного технічного університету, вчителів основ споживчих знань.

Гості відвідали міні-виставку 2—В класу ««Пригоди Мушки-споживача» та взяли участь у ток-шоу 3—В класу під назвою «Сімейний бюджет». Окремо вчителі споживчих знань побували на інтерактивному занятті «Ми всі споживачі», яке проходило у 5—В класі, після чого завітали на ділову гру «Розробка дизайну та змісту авторської реклами» (7—А клас). Вчителям також було надано корисні рекомендації стосовно впровадження споживчих знань у навчально-виховний процес у майбутньому.

Учні старших класів проявили себе на тренінгу «Я — споживач. Я маю право», беручи активну участь в обговоренні та вправах. Вони продемонстрували високий рівень своїх знань про права та обов’язки у сфері прав споживачів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46068

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9138

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1091

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді