Відбувся інтерактивний семінар-практикум «Творчий підхід до розвитку особистості…»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Дніпродзержинську було проведено інтерактивний семінар-практикум. Його тема «Творчий підхід до розвитку особистості в умовах безперервної освіти через впровадження факультативу «Основи споживчих знань» об’єднала представників споживчого ринку, вчителів основ споживчих знань та школярів.

У Дніпродзержинську на базі місцевої середньої школи № 30 було проведено інтерактивний семінар-практикум. Темою зустрічі було обрано «Творчий підхід до розвитку особистості в умовах безперервної освіти через впровадження факультативу «Основи споживчих знань».

Учасниками заходу стали представники управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради, управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради, викладацького складу Дніпродзержинського державного технічного університету, вчителів основ споживчих знань.

Гості відвідали міні-виставку 2—В класу ««Пригоди Мушки-споживача» та взяли участь у ток-шоу 3—В класу під назвою «Сімейний бюджет». Окремо вчителі споживчих знань побували на інтерактивному занятті «Ми всі споживачі», яке проходило у 5—В класі, після чого завітали на ділову гру «Розробка дизайну та змісту авторської реклами» (7—А клас). Вчителям також було надано корисні рекомендації стосовно впровадження споживчих знань у навчально-виховний процес у майбутньому.

Учні старших класів проявили себе на тренінгу «Я — споживач. Я маю право», беручи активну участь в обговоренні та вправах. Вони продемонстрували високий рівень своїх знань про права та обов’язки у сфері прав споживачів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
103042

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
103046

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті.
121329

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді